уторак, 30. април 2013.

32. Memorijal "Cika Dusko Jovanovic"

32. Memorijal se odrzavao na terenima Covke koji je poslednji put koriscen 1999. godine. Prvi dan se odrzalo prvenstvo Srbije na srednjim distancama (posto je odlozeno za moju kategoriju sa Bukulje) a to je i ujedno bila WRE trka (trka za svetsku rang listu).
Jos na samom startu prvog dana video sam u kakvom je stanju suma: neprohodna u svim smerovima, veoma sparno u sumi,...rekao sam sebi da je bolje da se drzim puteva sto je vise moguce.
Na drugoj kontroli sam stajao jedno 15-ak sekundi trazeci taj "vrh" koji se nije video od silne vegetacije. Dok sam isao ka 4. kontroli nekoliko puta sam napravio istu gresku, pokusao sam da presecem. Zatim odmah ka sledecoj kontroli sam poceo da secem i gubio dosta vremena....Do samog kraja imao sam samo gresku u ulasku na 9. kontrolu. Na kraju zauzeto 9. mesto na WRE trci i 6. mesto na prvenstvu Srbije u M21E.
Rezultati Split vremena IOF WORLD RANKING
















Drugi dan je bila duga distanca. Nekoliko dana pre takmicenja dogovorio sam se da se zamenim vremena sa jednim takmicarem, moje novo startno vreme je trebalo da bude 11:39 i za to vreme sam se i spremao... Poceo sam da se hidriram oko pola 10 a takodje sam tada i doruckovao. Zatim sam otisao na start i pogledao u startne liste i video svoje staro vreme 10:09. Pitao sam koje je moje novo vreme...i dobio sam informaciju da se moje vreme ne menja. Tad je bilo vec kasno za sve sa punim stomakom otisao sam na start (takodje i bez dovoljno vode u sebi). Posle prvih nekoliko kontrola osecao sam da sam sve slabiji i slabiji i telo mi je trazilo vodu. Na svu srecu dosao sam nekako do 7. kontrole gde je bilo osvezenje...Zatim sledila je duga kontrola na kojoj sam odlucio da idem sto blize liniji. posle dosta vremena probijanja kroz BELU i SVETLO ZELENU boju, odlucio sam da odustanem od trke posto nije imala nikakav poseban znacaj za mene (nije bila trka za svetsku rang listu, nije bilo prvenstvo drzave, niti me je zanimao ukupan plasman na memorijalu). Popeo sam se do prvog puta i otisao na cilj.

Rezultati Split vremena Ukupni rezultati



Нема коментара:

Постави коментар