понедељак, 20. мај 2013.

14. KUP OBILIC

Jos jedan dobar sprint teren na kome Obilic pravi trku. Svaka kontrola je imala nekoliko dobrih varijanti i koncentracija je morala da bude tokom cele trke na visokom nivou.
  1. Vec na 2. kontroli biram pogresnu varijantu. Najbrze je bilo da se ide sa desne strane zgrade.
  2. Dok sam isao ka 4. kontroli promasio sam ulicu ali sam to primetio posle 10-ak metara
  3. Kad sam izlazio sa 6. kontrole, pomislio sam da sam na 7. i nastavio sam dole niz ulicu...tu sam izgubio jedno 20-30 sekundi
  4. Kada sam kretao ka 10. kontroli, pomislio sam da sam vec bio na njoj...i krenuo sam ka 11. zatim sam shvatio da sam "zaboravio" desetu kontrolu. Tu je jos jedno +10-ak sekundi 
Rezultati Split vremena Routegdget
Do samog kraja nije bilo nikakvih gresaka...ali ove greske su dovele do toga da me vec na ~10 kontroli stigne Sava. Primetio sam da sam na sprintu poceo da pravim previse gresaka zbog prevelike brzine trcanja i u sledecem periodu cu da pokusam da "savladam" citanje sprint karte pri vecim brzinama. (naravno cim pocne letnji raspust).
-Sledi pauza od nekoliko nedelja, zatim TARA OPEN na kome ce biti 4 trke za 3 dana..a poslednji dan ce trka biti tipa "Mass start middle distance". Posle Tare sledi odlazak u Madjarsku na prvenstvo Madjarske na srednjim distancama (subota pre podne su kvalifikacije, a popodne je finale) na kome mi je cilj da udjem u finale (trcacu za Szegedi Vasutas), zatim sledeceg dana prvenstvo Madjarske u stafetama. Posle ovoga dolaze Divcibare i POST&TELEKOM kup. Posle ove 3 nedelje dolazi nase najvece takmicenje KOPAONIK OPEN na kome cu trcati ipak u M21E zbog WRE (World Ranking Event) koja ce se odrzati u subotu.

Нема коментара:

Постави коментар