понедељак, 22. април 2013.

Postas Kupa, Dabas-Hungary

Jos jedna trka za Madjarski Szegedi Vasutas bila je Postas kup.
Ovogodisnji Postas kup se sastojao iz 3 trke:
Srednja+Stafeta+Duga distanca
U ukupan plasman su ulazile samo srednja + duga.
Cim smo dosli na teren na kome se trce sve trke...odmah mi se nije svideo...bilo je buno gustih delova i Sunce je previse grejalo...ali sta je tu je, svima je isto.
Krenuo sam sasvim lagano kako bih usao u kartu, i odmah pravim grescicu. Od druge do trece kontrole moglo je da se ide preko 14. ili preko 13. Ja sam odlucio da idem preko 13. kontrole posto je bilo manje probijanja kroz (ne toliko na karti) gustu sumu, kroz koju nije bilo moguce neko trcanje. Prva veca greska bila je na 12. kontroli, promasio sam livadu i pomesao dva vrha...vrteo sam se neko vreme tu a onda sam video u daljini put i shvatio sam gde se tacno nalazim. Ka 15. kontroli sam isao pravo kroz siblje, ali na kraju nisam mogao da prodjem do kontrole, posle nekoliko pokusaja nasao sam prolaz. Na kraju 12. lose mesto sa ogromnim greskama.
Rezultati Split vremena RouteGadget

Stafeta:
Posto sam trcao za Madjarski klub nisam mogao puno da biram koju cu izmenu da trcim (posto najvise volim 3. izmenu). Madjari su me postavili za prvu izmenu. Kada sam pogledao oko sebe na startu video sam neke meni poznatije od ranije Madjare (iz kluba Spartacus)...i onda sam tek shvatio sa kime trcim. Do 6. kontrole sam bio drugi i imao dobro vreme, zatim sledi jedna pogresna varijanta (tj ispalo je kao varijanta ustvari sam promasio izlaz na kontrolu). Na sedmoj kontroli me sustizu neki takmicari i tu krecem da pojacavam tempo trcanja...Do vidne kontrole sam im dosta pobegao, ali kao i obicno posle vidne kontrole dolazi do pada koncentracije i kako nisam usporio vec samo ubrzavao, dolazi do greske i to ogromne, koja me je kostala jedno 3 ako ne i 4 minuta...Trcao sam kroz polje bagrema ne gledajuci kartu vec trazeci ceku, posto je nisam video, a vec duze vreme sam isao kroz bagrem...odlucjem da se vratim i tu sam se vrteo jos neko vreme. Kad sam usao u sumu shvatio sam gde sam...ali tad je vec bilo kasno, previse takmicara me je stiglo i na kraju zauzimam 5. mesto na prvoj izmeni. Ostali takmicari iz moje stafete nisu nesto dobri tako da nismo bili blizu prvoplasiranog tima iz Spartacus-a.
Rezultati Rezultati po izmenama Kombinacije Split vremena


Drugi dan-Duga distanca
Po prvi put sam imao u svojoj (starosnoj) kategoriji stazu od 10.1km-Karta je bila ogromna (3 puta skenirana kako bi se spojila u jednu sliku...).
Od pocetka sam krenuo laksim tempom jer nisam znao koliko ce mi snage trebati do kraja. Nisam video startnu prizmu i trcao sam kroz bagrem cekajuci prizmu ali ubrzo sam shvatio da je bila u startnom boksu. Najveca greska ovog vikenda bila je moj odlazak na 8. kontrolu, probijajuci se prema putu...izgubio sam pravac i izasao na livadu...trazio sam neko vreme gde se nalazim zatim sam krenuo najprohodnijim izlazom i izasao sam na put....Kad sam useverio kartu shvatio sam koliko sam daleko od kontrole. Pri ulasku u kontrolu pokusao sam da probijem do kontrole ali to nije bilo moguce i cak sam izasao dalje od kontrole. Do kraja kad se sve sabere jos jedno 3-4 minuta greske...sve u reonu kontrole. Sve u svemu veoma lose istrcane trke ovog vikenda, ali opet neko novo iskustvo.
Rezultati Split vremena RouteGadget
Ukupni rezultati


Sledece nedelje sledi Prvenstvo Srbije na srednjim distancama (koje je pomereno za 27.4.2013.) sto je i ujedno WRE trka (trka za svetsku rang listu). Pre toga u utorak (23.4.2013.) imamo proveru za reprezentaciju na 8km.






Нема коментара:

Постави коментар