недеља, 7. април 2013.

Arandjelovac OPEN

-Prvi dan Prvenstvo drzave na srednjim distancama za seniore
Na samom startu uzimam pogresan pravac i odlazim do pete kontrole i pravim katastrofalnu gresku zbog koje sam vec video takmicara koji me je jurio (koji je startovao 2 minuta iza mene).Do pete kontrole skoro bez greske i onda odlazim ka desnoj strani da zaobidjem zeleno i tu sam izgubio dosta vremena, zato sto je bilo totalno sve jedno koju varijantu izabrati. Iduci ka 14. kontroli nisam video put kuda je isao, tacnije nisam ga video u prirodi i zastao sam par puta kako bih proverio gde sam. Sve u svemu lose odradjena trka sa tim greskama koje ne smeju da se dogode na prvenstvima.
Rezultati Split vremena

Na moju srecu,
organizator je napravio ogromnu gresku:
Dosta takmicara iz elitne kategorije nije imalo istu kartu kao i ostali, tacnije, deo karte (izmedju 5-6 kontrole) nekima je bio zelen- kao na ovoj karti, a nekima je bio beo. Zahvaljujuci tome-nisu isti uslovi za sve takmicare iz kategorije, prvenstvo Srbije na srednjim distancama za seniore (M21E) je proglaseno kao nevazece, tako da cu imati jos jednu priliku drugog datuma koji bude bio odredjen za prvenstvo.
-Drugi dan duga distanca
Kada sam video duzinu cilj mi je bio samo da zavrsim stazu u nekom solidnom vremenu. Od samog starta sam krenuo malo jace nego sto sam mogao da izdrzim...Ka trecoj kontroli nisam nesto preterano gledao kartu i kada sam dosao na prvi jarak (potok) zastao sam i gledao neko vreme u kartu onda sam znatno sporijim tempom trcao ka kontroli. Ka osmoj kontroli karta kao da nije postojala....skoro nista nije bilo dobro ucrtano sem velikog brda (tu su postojale razne uvale i razni jarci, kao i neki putevi), ali na svu srecu sam izasao odmah na kontrolu bez nekog veceg gubljenja. Deonica 11-12 je bila pogubna za moju trku. Video sam odmah variajntu putem do livade i pravo na kontrolu, ali sam izabrao ludacku varijantu, kako bih smanjio vreme do kontrole. Poceo sam da secem i na kraju od tolikih uvala sam se pogubio i u jednom trenutku sam sreo Savu i obojica smo stali da vidimo gde smo. Na kraju kad smo shvatili nasli smo kontrolu lako (ovde sam izgubio dobrih 5-6 minuta). Kada sam nasao 12. kontrolu dobio sam dosta psihicke snage i poceo sam mnogo jacim tempom da trcim. Odmah na sledecoj kontroli sam promasio pravac, ali sam odmah nasao kontrolu....Do vidne kontrole sam nastavio slicnim tempom...kao i sve do 20. kontrole. Marko i Sava su izabrali varijantu preko asfalta sa leve strane, dok sam ja krenuo pravo po liniji kroz zeleno. Varijanta pravo je mnogo bila brza, ali samja zbog pada koncentracije videvsi kontrolu (koja je bila u zelenom na spajanju jaraka kod drveta) pomislio da je moja i krenuo ka njoj, a onda pogledah u kartu i svatih sta sam uradio. Dok sam dosao do kontrole Marko i Sava su vec prosli...Do samog kraja je bilo trcanje u grupi, posto nigde nije bilo mesta gde moze da se bira druga varijanta...
Rezultati Split vremena
Ukupni rezultati nesto ne valjaju pa necu ni da ih ubacujem u post...sve jedno za kategoriju M21E se za ukupan plasman racunao samo drugi dan tako da sam ukupno 7. bio na Arandjelovac OPEN-u.


Sledece nedelje je prvenstvo Srbije u sprintu koji ce se sastojati iz dva dela:
Prvi deo- KVALIFIKACIJE- dve grupe sastavljene od kategorija M21E, M21A i M21B
Drugi deo- FINALE- u finale ulazi iz obe grupe po 12 najboljih takmicara.

Нема коментара:

Постави коментар