понедељак, 8. октобар 2012.

BANAT OPEN 2012


Poslednje kolo lige Srbije (15. kolo) se odrzalo u Deliblatskoj pescari. Pre ove trke se znalo da ne mogu da stignem 2. mesto u ligi po bodovima, niti da neko moze da me prestigne u borbi za 3. mesto. Odlucio sam da  ne razmisljam preterano o trci nego da uzivam sto je vise moguce na stazi.

Na rasporedu je bila duga distanca 6.9km
Odredio sam neki umereni tempo i krenuo ka prvoj kontroli, dok sam isao ka njoj delovalo mi je kao da sam je promasio i da sam otisao mnogo dalje, ali od jednom sam se pojavio kod kontrole. Ka 3. kontroli je bilo 2 varijante ici sa leve ili sa desne strane zelenog...meni se ucinilo da je ka levo bilo brze i tamo sam krenuo, Ne znam kako ali prosao sam pored kontrole manje od 50m i tu je krenulo lutanje jer sam mislio da sam sa druge strane kontrole...posle 8-9 minuta lutanja stigao me je Nikola i pokazao mi gde je kontrola. Posto pre trke nisam imao "normalnu" vodu nego onu sto se oseca metal u njoj...sa 4. kontrole sam otisao na 12. da pijem vode...dehidrirao sam skroz. Oko 5. i 6. kontrole smo se skupili Stefan, Rakic, Strelic i ja i do 10. kontrole smo se drzali zajedno sa slicnim varijantama. Kod 10. kontrole Rakic je "otpao". Kada sam isao na 12. kontrolu razmisljao sam da li rizikovati putem (prosle godine kada sam isao tim putem izgubio sam 5 minuta na njemu) ili ici lovadom okolo. Odlucio sam se za livadu...i njom dosao do vode. Pijuci vodu razmisljao sam o 13. kontroli i video da je najbrze resenje bilo putem. Kada sam bio na 150-200m od kontrole skrenuo sam sa puta i krenuo da se probijam...ali tu karta ne valja bukvalno nista. lutao sam tu sa Stefanom duze vreme...a onda nas je stigao i Strahinja (kog smo ostavili kod 11. kontrole). Trazili smo i trazili...odlucio sam da izadjem na put i sa puta opet da napadnem kontrolu...krenuo sam i na kraju stefan nas je pozvao jer kontrola nije bila na livadi kako je ucrtano vec dublje u sumi...Do kraja je bilo samo trcanje putevima i to je to.
p.s. GARMIN sam zaboravio da ukljucim i setio sam se nesto pre 3. kontrole
Rezultati Split vremena

Drugog dana je bila srednja distanca. Zbog problema sa vodom na prethodnoj trci za ovu trku sam se hidrirao dobro. (orethodnu noc sam imao ogromne glavobolje, kao takodje i pred samu trku) Do prve nije bilo problema na put  i kontrola se videla sa puta. Ka drugoj sam opet zaobisao putem i cekao prvi prolaz kroz ogradu...medjutim....na sastanku vodja je receno da ima dosta prolaza koji nisu ucrtani kao i prolaza koji ne postoje u prirodi a ucrtani su na karti...e pa ja sam prosap kroz prolaz koga nije bilo na karti i sve mi se slagalo isao sam na vrh ali kontrole nije bilo...tu sam stigao Strahinju i trazili smo zajedno kontrolu...jos 10-ak mozda cak i 15-ak ljudi se prikupilo i trazilo istu kontrolu....posle dugog lutanja slucajno sam se popeo na neki vrhcic i nasao kontrolu...Ka sledecoj kontroli sam krenuo dosta brzo ne razmisljajuci i krenuo okolo putem...na kraju sam dospeo jedno 100m od kontrole i tu sam je trazio....popeo sam se na vrh i gledao teren i prepoznao uzvisenje u obliku pravilnog kruga koje je bilo dosta karakteristicno...shvatio  sam gde sam i otisao odmah do kontrole...dalje nije bilo nikakvih gresaka. Od 7. kontrole pa do kraja je bilo iskljucivo trcanje i trcanje...sve putevima. Ka 10. kontroli putic me je odveo na suprotan vrh i tu sam izgubio 20-ak sekundi (spomenuo sam ovo jer je to bilo dosta za ovu deonicu koja se isla po 3 minuta)

Na kraju zauzeto 3. mesto. Delimicno zadovoljan samim sobom...ali ne i kartom, sledi takmicenje u planinarskoj orijentaciji i potom prvenstvo Srbije u nocnom orijentiringu i prvenstvo Srbije u stafetama
Rezultati Split vremena Ukupni rezultati

Нема коментара:

Постави коментар