субота, 27. октобар 2012.

Trophy of Belgrade 1. day- sprint distance

U samom startu sam znao da nemam nikakve sanse jer sam totalno izasao iz forme pa sam isao na maksimum koji mogu da pruzam. Krenuo sam i odmah nasao prvu i u naletu samo produzio pravo...probijao sam se kroz gustis i izgubio dosta vremena. Ka 6. kontroli sam skrenuo levo umesto da idem na desni donji prolaz kroz gusto...i popeo se za dzabe 2 izohipse i isao okolo...Osma kontrola je bila sa 2 vece varijante, leva je bila duza po mojoj proceni pa sam otisao na desnu stranu...tu sam video Madjara i Strahinju...i video sam gde su mi sledece kontrole. Ka 14. kontroli sam krenuo okolo puticem i dosao do mesta gde treba da izadjem na sledeci putic ali nisam ga video pa sam krenuo da secem....izasao sam na veci put i nisam znao gde sam....ubrzo sam shvatio gde se nalazim i nastavio sam do kontrole...
Na kraju 8. mesto.


Rezultate izbacujem posle sutrasnje trke

Нема коментара:

Постави коментар