понедељак, 15. октобар 2012.

Rudnik 2012















4. Kolo Planninarske orijentacije se odrzalo na Rudniku.


Nikola, Stefan i ja smo odlucili da trcimo u seniorima...posto samo tamo ima ko da nas pobedi...
Staza je bila dugacka 10.75km i pisalo je da ima uspona 450m. Odmah kad sam video uspon znao sam da mi preko 700m ima da se penjemo...Prvi smo startovali...Nikola je uzeo kartu i napravio jednu gresku jer je pomesao puteve...na karti nije bio ucrtan put na kome smo bili...i sisli smo mnogo od kontrole (umesto da smo se popeli do nje). Stefan i ja smo uzeli kartu i nasli odmah posle toga kontrolu...Do 4. kontrole nije bilo problema....Cetvrtu smo promasili za jedno 100m jer nismo videli livadu na kojoj je kontrola....Ka petoj smo sisli u centar rudnika i nismo znali tacno gde smo....ubrzo smo shvatili i tu nas stize tim seniora koji nas je jurio 20 minuta. Do 6. kontrole nastavljamo sa njima...a tu sledi razdvajanje.... svako je krenuo na svoju kontrolu...i ubrzo smo shvatili da imamo sve iste kontrole (ta ekipa sto nas je stigla nam je vec pobegla). Stao sam i razmislio....dosli smo skoro do 7. kontrole i nisam znao sta da radimo...jer je kasno za vracanje..
cekali smo sledeci tim da stigne i nadali se necemu....posle par minuta dolaze i rekli su nam da su nas zeznuli ra razdvajanju i da su nam dali pogresne karte....rekao sam nikoli da prati jednog iz njihovog tima...a stefanu da prati drugog iz njihovog tima....dok se ja vratim do 6. kontrole i uzmem 3. kartu. Treci njihov takmicar je imao kontrolu na drugu stranu pa ga nismo ni videli....Bio sam zedan ali nisam hteo da uzimam vode iz ranca...i trpeo sam...dok nisam dosao do nekih kuca gde sam na cesmi uzeo vode...trcao sam kako ne bih stigao tog takmicara...Dok sam se penjao ka 8. kontroli pomislio sam da sam se izgubio totalno...svuda oko mene magla a ja na sred livade na vrhu brda...a kontrole nigde...posle nekog vremena nalazim je i trcim dalje. Posto sam ka sledecoj kontroli promasio put...otisao sam daaaleko nego sto sam planirao da idem...ali na kraju sam se snasao....posle 10. kontrole sustigao sam tog seniora i sa njim trcao do 11. kontrole gde sam pokusao da mu pobegnem (bilo je nemoguce pobeci 30 minuta za 1km do kraja, ali sam pokusao koliko sam mogao da pobegnem). Na 13. kontroli napravio sam gresku kao i svi takmicari jer na karti je predstavljeno kao livada, a u prirodi je to veoma zarasla suma... slucajno sam video kontrolu i do kraja trcao maksimalno. Na kraju presao sam oko 19km za 3 sata...i popeo se 920m...Na kraju zauzeto 2. mesto...Sve u svemu...raspao sam se posle ove trke...ali za 6 dana sledi prvenstvo Srbije u nocnom orijentiringu na Babama sto je teren tezak i danju a kamoli nocu..nakon toga  na istom terenu sledi prvenstvo Srbije u stafetama....gde trcimo u seniorima (Stefan,Nikola i ja)...posto nemamo konkurenciju u juniorima.





Нема коментара:

Постави коментар