уторак, 25. септембар 2012.

Dan cistih planina 2012 Kadina luka

Pre pocetka svega na grupi je najavljeno da je teren uzasno gust i da je dosta strm. Cim sam krenuo sa svojom stazom pazio sam o prohodnosti i odmah planirao unapred sto vise kontrola da bih znao kuda da idem (imao sam i vremena jer je prva kontrola bila dugacka). Peo sam se i peo dok nisam dosao do prve, kasnije druga je bila odmah preko puta jarka ali je on bio dosta dubok pa sam ga zaobisao. Ka 3. kontroli sam odlucio da secem kroz zeleno jer mi je delovalo prohodno, ali sam se upetljao i nisam mogao da idem dalje pa sam se vratio...krenuo sam preko livade i tamo takodje ostao zarobljen u kupinama....nekako sam dosao do kontrole samo zato sto sam u daljini video prohodnu sumu i isao prema njoj konstantno. Na karti u tom delu gde sam se zarobljavao u kupinama i svim ostalim bodljikavim biljkama...naisao sam na 2 kuce jedna do druge koje nisu na karti i tu sam zastao jedno 20-ak sekundi jer nigde u blizini nisam video na karti da ima kuca. Po splitu se tacno vidi koliko sam vremena izgubio u tom trnju jer su ostali isli po 4 minuta dok sam ja isao 7 i vise. Dok sam isao ka 4. kontroli gledao sam da ne slomim nogu i da se sam ne slomim jer je greben bio mnoooogo strm i pun kamenja. Ka 6. kontroli sam izabrao najbolju varijantu gde nema puno penjanja...ali se ispostavilo da ne moze da se ide do kraja varijanta jer je opet sve zaraslo pri ulasku na livadu iznad kontrole pa sam morao da idem okolo do nje. Do kraja trke sam isao bez greske, ali sam dosta pazio kuda cu da prodjem i nisam hteo da rizikujem vise...pokusavao sam da idem do kraja sve putevima. Dok sam isao na stotku krenuo sam okolo kukuruza jer nisam znao da je prohodan...mislio sam da je brze ici okolo....na kraju sam video da ima prolaz kroz njega i prosao sam tuda...

Sve u svemu trka ko trka mi se odmah nije svidela jer je procenat uspona bio ogroman:
3.4 km sa 250m uspona je ogromno.

Sve ukupno vreme je bilo katastrofalno za sve takmicare,.....na kraju zauzeto 3. mesto.
Split Rezultati


Posle podne odrzana je trka planinskog trcanja...staza je bila dugacka 7.65km i 350m uspona. Trcala su se tri manja kruga....prvi krug 3 takmicara su opstala u borbi za zlato, ali kasnije do kraja trke sve je spalo na mene i Stefana Bilica....i na kraju smo utrcali u isto vreme u cilj
vreme: 43:17





U nedelju je odrzana trka planinske orijentacije i to je bilo ujedno balkansko prvenstvo.
Startovali smo zadnji i jos u resavanju zadataka smo stigli 2 ekipe i do 2. kontrole smo prestigli sve timove...do samog kraja smo trcali bez greske i isli totalno lagano (svracali smo i da jedemo kruske kod neke zene na nekom imanju)


Dakle i zvanicno smo i ovde prvaci Balkana (Posle zlata na stafeti na SEEOC-u)

Нема коментара:

Постави коментар