уторак, 18. септембар 2012.

Zlatibor 2012

Posle zavrsenih vaznih trka (bar sto se mene tice), sem prvenstva u stafeti i nocnom orijentiringu, ostalo je nekoliko trka na kojima sam odlucio da ne dajem maksimum jer je sezona skoro pa zavrsena. Dosao je na red Zlatibor i Memorijal Bude Radovica.
Posto nas je bilo 3 u kategoriji (NIkola, Strahinja i ja) odlucio sam da je najbolje vreme za trening trke.
Prvi dan je bila duga distanca. Suma je, ja mislim, najbolja u srbiji za trcanje jer je mnogo prohodna i vidljiva, jos samo da su karte perfektno nacrtane i takmicenje bi bilo vrhunsko. Dakle prvi dan je bila duga distanca i startne liste su bile takve da sam mogao na miru da istrcim celu stazu sam. Nikola je bio 10-ak minuta ispred mene a Strahinja je kasnio pa je dobio 60 i neki minut. Suma je bila dosta mokra i razmisljao sam da li da stavljam kartu u foliju ili ne, ali sam odlucio da ne stavljam. Startovao sam i ka prvoj kontroli sam skrenuo ranije videci kontrolu ispod (pomislio sam da je moja jer na to mesto obicno stavljaju svake godine kontrole). Dok sam isao na 6. kontrolu razmisljao sam o varijanti da sidjem na asfalt zbog zemlje koja je kamenita i nisam zeleo da zeznem zglob, i tamo sam sisao kasno i samo deo sam iskoristio te varijante a onda sam se vratio na penjanje. Ka 8. kontroli sam napravio paralelnu gresku jer sam pomesao krivine puta i onda sam ubrzo shvatio gde sam. Petnaesta (46) kontrola je bila dosta zanimljiva, imali smo 2 dobre varijante..ja sam se odlucio, posto to nikada ne radim, da idem okolo putem...kasnije na slpitu se pokazalo da su varijante iste po vremenu mom i nikolinom. Nakon te kontrole sledi niz grescica. Dok sam isao ka 16 kontroli izasao sam pogresnim pravcem sa puta i dosao iznad kontrole, tu sam se zadrzao neko vreme, ali sam ubrzo shvatio gde sam i sisao sam na kontrolu. Posto sam 17. kontrolu obisao dok sam isao na 3. hteo sam da idem memoriju do nje. Dosao sam u blizinu kontrole i video na levoj strani u daljini kontrolu, pomislio sam da je moja i otrcao tamo, ali naravno to nije bila moja. Krenuo sam na desno i dosao do svoje kontrole. Ka 19. kontroli sam isao ja mislim u dobrom pravcu dok nisam dosao u paprat.. a onda sam ga izgubio i "slucajno" naisao na kontrolu jer se nije videla...

Na slici su prikazani trekovi:
Nikola Bilic
Dusan Krnjaic

Rezultati  Split



Drugi dan je bio topliji od prvog i suma se znatno osusila. Prvi sam startovao u kategoriji. Prebrzo sam krenuo ka 1. kontroli i usput nasao jos 2 kontrole koje nisu moje. Iduci ka 4. kontroli nasao sam OGROMAN put koji nije ucrtan na karti, lutao sam neko vreme tu i onda sam video kako neko utrcava na kontrolu i dosao do nje. Do sledece kontrole sam isao ravno sve ali sam izasao (po karti) mnooogo iznad. Tu je lutalo dosta ljudi...ali neko mi je rekao kako da trazim kontrole kada ih postavlja Bacanac... Napao sam sa puta i dosao do kontrole. Tu me je vec stigao Nikola koji me je jurio 4 minuta. Pokusavao sam na svakoj kontroli nekako da se odvojim ali nigde nije bilo prilike jer samo je 1 varijanta do kontrole tj. jedna najbolja na koju smo obojica isli. Na jednoj uzbrdici me je ostavio jer je imao "visinsku prednost" i tu smo se  odvojili...ali vec kod 12. kontrole ja njega vidim u daljini...opet mi je pobegao... Ja sam pronalazio kontrole odmah i sekao sam kroz zeleno. Stigao sam ga kod 14. kontrole i odatle sa njim sam isao do kraja (sve nizbrdo brzo..).


Na slici su prikazani trekovi:
Nikola Bilic
Dusan Krnjaic

Rezultati Split Ukupni rezultati

Нема коментара:

Постави коментар