уторак, 2. јул 2013.

Post & Telekom Kup 2013

Odmah prvog dana je padala kisa, sto na Divcibarama nije cudno. Prvog dana se trcala, po meni, jedna glupa srednja distanca, koja je vise bila u delu gde su kuce, tj naseljeni deo. Ti delovi karte su izuzetno bili netacni. Odmah od preve kontrole pocinjem da gresim. Prve 3 kontrole i ukupno ~6-7 minuta greske. Kada sam kretao ka 12. kontroli plan mi je bio da idem uz liniju, ali od jednom sam se nasao na ogromnom grebenu, shvatio sam gde sam i tu sam vec odustao od trke. Jos jedna katastrofalna greska je bila na poslednjoj kontroli na kojoj sam napravio paralelnu gresku i pomesao dva puta. trazio sam je jedno 100-150m dalje..dosao sam na start i shvatio gde sam. Jos jedna greska organizatora bila je na kontroli 55 tj 54. Elita je imala kontrolu 54- Na opisu pise da je kontrola na mravinjaku, na karti je nacrtana da je u uvali, dok je u prirodi bila na ivici kuce, ali opet i ta kuca nije bila na tom mestu gde je nacrtana na karti, vec mnogo nize. Na kraju ocajno vreme od 48 minuta i osmo mesto.
Rezultati Split vremena

Sledeceg dana bila je duga distanca, na istom terenu. Opet od samog starta pocinju greske. Odlazim prvo na 11. kontrolu pa na prvu, promasim ceo greben odlazeci na 2. kontrolu. Ka trecoj kontroli sam odlucio da odmorim mozak i da "krenem iz pocetka" pa sam izabrao varijantu skroz putem okolo. Na 5. kontroli ne znam ni sam kako sam pogresio. Do samog kraja bez nekih vecih gresaka. Na kraju pored ovoliko minuta greske zauzeto 5. mesto drugog dana.
Rezultati Split vremena Ukupni rezultati

Zahvaljujuci mom kulubu PK Pobeda, u cetvrtak (4.7.2013.) odlazim u Bugarsku na kamp, koji ce se odrzati na terenima slicnim onima koji ce biti dogodine na svetskom juniorskom prvenstvu, gde cu, nadam se, ucestvovati.


Post & Telekom Cup
 -Divcibare is very good mountain for orienteering, but still we don't have good map on it. Forests are good for running, not so much details but still it could be interesting. This time, for first time, courses were running courses, not like last years mountaineering- you cant run.
-First day was middle distance, on stupid part of map (for me stupid). Much of major mistakes, some of controls were on wrong places, and what to say, very bad result. First time on Divcibare was some race that you could run. On end of day I was 8th.
-Next day it was long distance. Again on start, I had some mistakes. On 3rd control I decide to have rest for brain, and I took road variant. Then 5th wrong direction (I don't know how) and some ~1 min bonus. Until end I had no problems with me, just with map. On end I've finished on 5th position.

Thanks to my club PK Pobeda in Thursday I am going to training camp at Borovec in Bulgaria. Next year there will be JWOC on similar terrains, so this is good thing for preparing, hope I will be in National team for JWOC next year :)

Нема коментара:

Постави коментар