четвртак, 27. јун 2013.

Prvenstvo Madjarske na srenjoj distanci i prvenstvo Madjarske u stafetama


Otisli smo u Madjarsku dan pre trke kako ne bi morali da ustajemo u 3-4 ujutro u subotu. Spavali smo u Morahalomu, zatim krenuli oko 6-7 prema Bajni. Prvog dana u 10 ujutro odrzale su se kvalifikacije za prvenstvo Madjarske na srednjim distancama. Odlucio sam da istrcim trku lagano i bez greske, da se ne bih zamarao za finale, posto sam znao da cu uci u finale, jer nas je bilo oko 30.
Pogresna varijanta na 4. kontrolu, i mozda 30-ak sekundi greske na 9. kontroli posto nisam puno gledao u kartu vec sam samo zaobisao vrh i ocekivao da je tu moja kontrola, ali tek 3. po redu je bila moja. Na kraju sa veoma laganim tempom, i trcanjem sa rezervama zauzeo sam 7. mesto u kvalifikacijama, sto mi je omogucavalo da startujem medju poslednjima u finalu (sto meni uvek odgovara).
Rezultati Split vremena RouteGadget

Posle trke sledilo je sedenje na suncu, po vrucini, sva sreca pored je bila suma gde smo se pomerili posle nekog vremena. Posle samo 4 sata sledilo je finale, koje sam planirao da istrcim perfektno. Posto nisam zeleo greske, plan mi je bio slican kvalifikacijama, malo usporim kada ulazim, tj izlazim sa kontrole, a ostatak pojacam tempo. Skoro nigde nije bilo problema.
Na 6. kontroli nisam odmah krenuo da se spustam i tu sam izgubio neko vreme, ne puno, ali je izgubljeno. Ka 12. kontroli sam zastao malo pre mesta gde se ona nalazi, posto je to mesto izgledalo slicno onom na karti. Ka 15. kontroli sam uzeo pravac i bio sam ubedjen da idem ka dobroj kontroli, a onda sam pogledao broj i shvatio da to nije moja kontrola, malo sam zastao i video da sam u jarku i zatim dotrcao do moje kontrole. Na kraju zauzeto fenomenalno 5. mesto na prvenstvu Madjarske, koje nisam ni pomisljao da mogu da zauzmem.
Rezultati Split vremena RouteGadget

Sutradan je usledila trka stafeta, ujedno i prvenstvo Madjarske. Trcao sam u slabijem timu pa nisam ocekivao da ostvarimo neki rezultat. Istrcao sam svoju izmenu sto sam bolje mogao i opet sam imao neko solidno vreme. Bilo je sitnih gresaka, ali sam finis istrcao (od 13 kontrole) maksimalno. Grupa mi je pobegla na samom startu (kod 2. kontrole) posto su razdvajanja bila malo veca. Promasio sam 6. kontrolu posto livadu nisam ni video. Dok sam se peo ka 8. kontroli bio sam premoren i izgubio sam pravac, pa sam samim time trazio kontrolu na pogresnom mestu. Do samog kraja sam sve vise i vise ubrzavao. Zatim na samom kraju posle vidne kontrole sam napravio gresku u gustisu, ne znam ni sam u koji sam prolaz usao, ali sam slucajno video kontrolu i nastavio dalje. Na kraju zauzeto 4. mesto posle prve izmene.
Rezultati Split vremena


Just because you wanted:
From now on I will write on every post, something on English- some small analyse. Sorry for bad English...
Hungarian champs on Middle and Relay
First day was Middle distance champs. In 10AM were qualifications. My plan was to run slowly and to do race with no mistakes. I had little mistake on 4th control because I was going with wrong variant. Better was on top of rocks. I catch 2-3 competitors from my category, so I knew that I was in A final. On end I was 7th with very slow running.
Same day at 3PM on terrain next to Q race, there was Hungarian champs middle distance finals. Terrain was rocky and hard to run in some parts. On that big rocky slope I decided to run veeeery slow, because, there, you could make some major mistake very easy. I had very good race some little mistakes, and on end I've finished 5th on Hungarian champs. It was big result for me, before this race I have no idea I could be 5th, so it was big surprise for me.
Next day on program were Relay champs. I had not so good team for fight for medals, so I run my own race. On start of race group has gone, so I had to go alone almost whole race. I had mistake on 6th control, because I didn't saw yellow field. Next mistake was on 8th control where I lost direction. I was really tired and my concentration was not good in that part of race. Until end of race I was just speeding up. Again on end of race I had some little mistake on 18th control. I still don't know how I missed passage in those bushes. On end I've finished on 4th place after 1st leg.

Нема коментара:

Постави коментар