среда, 12. јун 2013.

Memorijal Sase Palinkasa

Prvog dana trcala se duga distanca na karti koja nije bila nesto tacna. Previse jakih uzbrdica i uspona. Na samom kraju niko nije isao ispod 10 minuta po kilometru. Kartu sam negde izgubio tako da je nisam postavio u ovom postu. (zauzeto 2. mesto posle prvog dana)
Rezultati Split vremena

Drugog dana je bilo 7. kolo PSK, srednja distanca na karti Papratski do.
Prvi put, od kako se takmicim, smem da kazem da je koncepcija bila "dobra". Staza je mogla da se istrci normalno i nije bilo nikakvih alpinistickih uspona gde si morao "na sve 4" da bi se popeo na vrh.
Od prve kontrole sam krenuo jakim tempom, posto sam video da me juri Igor Vukovic. Do 4. kontrole sam uspevao da drzim taj jak ritam, zatim sam poceo polako da usporavam kada sam krenuo ka 5. kontroli. Nekoliko gresaka unutar kruga kontrole se desilo, ali sam odmah nalazio kontrole. Jedina veca greska bila je na 10. kontroli na kojoj sam izgubio dosta vremena. Pomislio sam da sam promasio kontrolu i krenuo sam da se vracam na prethodni greben, na kraju tu me stize Igor i posle nekog vremena zajedno sa njim pronalazim 10. kontrolu. Do samog kraja bez nekog posebnog razmisljanja.
Rezultati Split vremena Ukupni rezultati






A stigao je i novi peharcic :)

Нема коментара:

Постави коментар