среда, 30. мај 2012.

Maccabi cup, Hungary 26-28.05.2012.
Trening takmicenje
Sve trke za Maccabi cup sam trcao u M21E radi ucenja citanja karte i vezbanja
Nocnu trku sam trcao u M18
a Stafetu sam trcao zajedno sa Nikolom i Stefanom Bilicem u M21

 -Maccabi cup  M21E-1. Nap
Od samog starta sam imao gresku. Isao sam livadom okolo i nisam video kontrolu od brdasceta. Kasnije sam shvatio pa sam se vratio do te kontrole, nakon sto sam nasao jos jednu.
Do 6. kontrole nije bilo problema, dok sam na njoj pogresio zato sto sam se zbunio, jer pre nje ima livadica koja se jedva vidi zbog kruga kontrole i ja sam se prebacio i napravio paralelnu gresku pa sam mislio da sam na livadi izmedju 6. i 2. kontrole pa sam se vratio i shvatio gde sam
Nakon greske sledi-greska.dok sam ulazio u predeo gde je kontrole (150m krug) nisam uhvatio dobar pravac i skrenuo sam skroz levo. Shvatio sam gde sam tek kada sam izasao na sumu koja je bila iza kontrole i onda sam je brzo nasao. Desetu kontrolu sam malo "omasio" jer je bilo malo teze "nabosti" vrh i toj sumi. Do kraja trke nije bilo nikakvih gresaka.
RoutGadget Rezultati Split vremena

-Night regional championchip  M18B
 












U trku sam usao bez bilo kakvih ocekivanja zato sto nikada ranije nisam trcao dugu distancu po noci na ovakvom terenu. Isao sam lagano i pokusao da ne napravim velike greske. Prva mala greska je bila na 6. kontroli kada sam previse usao u livadu i promasio vrh ali sam brzo stvatio dokle sam stigao pa sam se vratio.
Od 12. kontrole sam otisao do velike livade i odatle sam video kontrolu i znao sam da je mojakrenuo sam brze prema njoj ne gledajuci u kartu i od jednom sam cuo da nesto iz sume iskace i pogledao sam ka tamo i nisam video nista, ali sam automacki izgubio pogled prema kontroli pa sam je promasio i malo sam se vtreo okolo dok nisam shvatio gde sam
Do 19. nisam imao problema a zatim katastrofalna greska gde sam izgubio dosta vremena
RoutGadget Rezultati Split vremena

-Maccabi cup  M21E-2. Nap
Posto 3. trku trcimo na slicnom terenu greske se smanjuju...pogresan izlaz sa 9. kontrole dovodi do pogresnog pravca do 10. ali ubrzo je shvacena greska i nastavio sam dalje. Greska na 17. kontroli zbog nabacanog granja i pomislio sam da je to ovo zeleno na karti pa sma skrenuo ranije al cim sam video vrh pored  koga sam prosao vratio sam se i nastavio dalje do cilja.
Rezultati Split rezultati
















-Relay M21
Do sada najbolja trka u zivotu koju sam istrcao. Trcao sam skoro bez greske,sem 6. kontrole gde je malo greska na karti zato sto ima zaraslog jedno 50-ak metara ranije pre nego sto je nacrtano, ali ne toliko velika greska, trinesta kontrola...morao sam da prohodam jer sam drzao jak tempo a put je zarastao dosta i trebalo je mnogo snage da se izdrzi. (Trcao sam 3. izmenu a ovo je karta od 1. sa ucrtanim mojim kontrolama)



-Maccabi cup  M21E -3.Nap
Ovu trku sam isao na "preziveti" zato sto je duzina bila 13.5km. krenuo sam laganim tempom koji sam odrzao do kraja. Ogromnu gresku sam napravio na 6. kontroli gde sam izgubio sve nade da idem ispod 100 minuta. Nisam znao gde sam a pomislio sam par puta da znam pa sam pogresio, na kraju sam odlucio da izadjem na put i da odatle nadjem kontrolu sto je bilo i najpametnije od samog pocetka. Do 10. kontrole nije bilo nikakvih problema dok nisam prisao njoj i uhvatio pogresan pravac sa puta. Na 15-oj sam imao potrebu za vodom jer sam isao vec sat vremena. od 18 do 19 sam krenuo nekim prolazom kroz gustis sa kojim sam izasao na livadu pored pa sam dosao okolo do kontrole gde je bilo osvezenjezatim sledi niz duzih kontrola koje sam isao bez greske. Kada sam dosao u lavirint opao mi je tempo jer sam znao da sam na cilju. na 31. kontroli sam stao jer sam se zbunio zasto nece da mi radi stanica....ali otkrio sam kasnije da SI-card 8 podrzava 30 kontrola, i te kontrole sam isao na perforatore.

Rezultati Split vremena Ukupni rezultati


Sve u svemu ovo je bilo dobro trening takmicenje na kome je za 3 dana bilo 5 trka i 40km orijentriring staze, a ja sam presao 55km. Vremena mi nisu bila toliko vazna ali sam posebno zadovoljan sa stafetom jer sam se tu potrudio da ostvarim neki rezultat, sto sam i uradio:
6.2km za 38 minuta.
Sledi 2 nedelje pojacanih treninga zatim kros test za reprezentaciju i sprint trka u batajnici, a zatim divcibare, I onda EYOC....na koji se jos ne zna da li se ide.

Нема коментара:

Постави коментар