недеља, 6. мај 2012.


ARANDJELOVAC OPEN 2012
Arandjelovac-
Prvenstvo srbije u sprintu
Pred samu trku osecao sam da imam vise snage nego obicno (sto mi se cinilo da je dobro za trku). Prve 2 kontrole sam isao malo sporije da bih usao u kartu, jer sam znao da jedna greska ovde odlucuje sve. Drugu kontrolu sam imao gresku jer sam se malo zbunio (3-4 sekunde) zato sto je na karti obelezeno zabranjeno podrucje, a ja nisam gledao dokle je taj zabranjeni deo. Do 4. Kontrole sam isao bez greske. Kada sam kretao prema petoj bilo mi je sumnjivo zato sto nisam video potok (kanal) iza mosta, ali sam nasao brzo kontrolu. Sedmu kontrolu se moze nazvati da sam isao dobro (jedino sam malo skrenuo sa azimuta). Sve je islo dobro do 12. Kontrole. Kada sam nju nasao poceo sam da silazim na put. Dok sam silazio nisam razmisljao koje varijante imam do sledece kontrole. Odlucio sam se za „sumsku“ varijantu i izgubio 20 sekundi zato sto je varijanta putem okolo bila mnogo brza. Do 17. Kontrole sam isao brzo i precizno, ali onda je doslo do naglog pada koncentracije i pravim gresku i sa 17. Hvatam pravac prema 19. Dosao sam skoro do nje i onda sam shvatio sta sam uradio pogledao sam gore i video moju kontrolu. Odatle nije bilo mogucnosti vise za greske (u mom slucaju, posto je bilo nekih koji su dalje gresili) i do kraja sam imao sve prva vremena. Ovo prvenstvo je bilo veoma brzo i iskreno sam zadovoljan kako sam istrcao trku. Jedini problem je zato sto sam previse brzo razmisljao oko te 2 kontrole, zbog kojih sam izgubio prvo mesto.


Resul 1. day  Split time





ARANDJELOVAC OPEN 2012
Bukulja-jug
– PSK 8. KOLO
Vec na startnoj prizmi sam stigao gaspara i produzio dalje prema prvoj kontroli. Penjao sam se do vrha ali sam se malo previse popeo. Skrenuo sam i izasao na livadicu. Odatle smo se pogubili i trazili kontrolu. Ja sam tu rekao sam sebi „kako mogu uvek da zeznem prvu kontrolu??“ i u tom trenutku cujem iz daljine terzu koji isto to kaze. Pomislio sam da je on nasao kontrolu i krenuo sam prema tamo. Kad smo se sreli tu su bili on i nikola bilic. Zajedno smo trazili kontrolu par minuta, dok nije dosao i pokupio nas marko rakic koji je izasao pravo na kontrolu. Nikola i gaspar su uhvatili sprint i jurnuli uzbrdo dok smo mi krenuli lakse. Posto sam vec na startu video gresku na karti odlucio sam da samo istrcim stazu sa bilo kojim vremenom. Drugu kontrolu sam isao od prilike. Ideja mi je bila samo da izadjem na put i odatle da dodjem do potoka od koga bih isao pravo do nje. Tako sam i uradio, do 5. Kontrole nije bilo problema. Nastavio sam sa rakicem zato sto terza nije mogao da isprati nas tempo koji smo drzali po nekom odseku. Sestu kontrolu smo isli okolo da bismo sto vise izbegli penjanje, kada smo presli veliki jarak iza koga je kontrolakrenuli smo da se penjemo. Dosli smo skoro do livade i onda sam shvatio tacno gde smo i izasao sam na kontrolu. Na 7 kontrolu sam birao varijantu da nadjem prvo 12 pa onda tek da idem tamo. Osmu sam isao izohipsom. Devetu sam isao pravo na nju ali kroz onaj gustis nije mogao da se odrzi pravac pa smo sisli skoro do 10. Kontrole. Popeo sam se do devete i sisao dole do desete. Na toj kontroli je stajao samo stalak i nije bilo prizme. Sto me je zbunilo i malo sam je trazio duze. Dalje smo nastavili uz jezero pa na put i do kontrole koju smo znali vec gde je. Odatle smo krenuli da se penjemo do odredjene visine i onda krenuli izohipsom. Zaobisli smo celo brdo i izasli na put koji je vodio skoro do kontrole. Promasili smo kontrolu 20 ak metara i cim smo shvatili krenuli smo nazad. Rakic je video zmiju i ...........imali smo malih problema oko toga......kada smo to resili nastavili smo dalje i bilo je od prilike samo da probamo da trckaramo. Do 17. Kontrole nije bilo problema. Kada smo krenuli na nju isli smo iznad potoka i dosli na „belu sumu pre kontrole“ meni je ta bela suma izgledala mnogo gusce od te „zelene“ ali smo shvatili gde smo i nasli smo kontrolu lako. Dalje smo samo trckarali do finisa i to je bila ta trka na kojoj je bilo mnogo tesko fizicki zato sto je moralo non stop da se silazi pa da se penje i tako u krug.
Ukupno sam zavrsio na 3. mestu i to samo zato sto sam uspeo da se odvojim od drugih dovoljno na sprintu.
Results 2. day Split time Overall results
Sledece takmicenje je sprint u beogradu na ceraku. Ta trka je jos jedna trka za PSK (9. kolo).

Нема коментара:

Постави коментар