недеља, 13. мај 2012.


Poceo sam sam sebe da zakopavam sa svojim greskama:
Trku sam poceo veoma brzo i odmah sam napravio gresku, dok sam prolazio izmedju zgrada video sam da imam 2 prolaza do svoje prve kontrole. dosao sam do jednog prolaza u prirodi i pomislio da nije to moj, vec posle par desetina metara sam shvatio da sam trebao tu da skrenem ali sam pri brzini nastavio dalje jer mi je odatle to bila brza varijanta(15-ak sekundi greske). Drugu kontrolu ja ne znam ko je mogao da promasi.... Kada sam krenuo na trecu kontrolu samo sam gledao gde je u odnosu na lidavu ona, ali dok sam joj prilazio nisam gledao kartu i isao sam od prilike (zato sam i zaobisao brdo- 5 sekundi greske). Do pete kontrole nije bilo problema...Onda jos jedan glup odabir varijante pri brzini. umesto da nastavim dalje i idem ravnom varijantom sa severne strane brda ja sam isao sa juzne i prolazio na varijantu sa puno skretanja. Na sedmu kontrolu sam pogresio samo izlazak sa seste kontrole. Dok sam isao na osmu kontrolu prebacio sam se da sam na devetoj i da idem na desetu,...zastao sam na par sekundi i nastavio dalje. Devetu kontrolu sam krenuo opet mnogo brzo i zaobisao celu zgradu jer nisam gledao tacno sa koje strane zgrade je kontrola i tu sam izgubio 10-ak sekundi. Imao sam problema dok sam se izvukao sa devete i tu sam jos dodatnih 10-ak sekundi imao.Do 12. kontrole nisam imao gresaka a onda sam napravio malo vecu gresku sa hvatanjem pravca (jeste da imam prvo vreme po splitu ali sam se odvojio mnogo od linije). Do cilja nije bilo vecih problema, ali iskreno mislim da mi je ovo najgori sprint koji sam istrcao u zivotu. sa ukupno 1:30 do 2 minuta greske, sto je na sprintu mnogo-previse mnogo.



Sledi vikend pauze i onda put u Madjarsku na Maccabi Cup 26.-28.5.2012.
na kome ce biti u 3 dana 5 trka
Prvi dan              srednja i nocna trka
Drugi dan            srednja i stafeta
Treci dan            normalna distanca

Нема коментара:

Постави коментар