недеља, 21. септембар 2014.

Sezona 2014

-Iskreno, ne znam kako da pocnem ovaj post. Sezona je krenula veoma lose sa mojom povredom prednjih ukrstenih ligamenata.
Dug oporavak (5meseci), zatim povratak u sumu koji je trajao jedno 90ak dana. Kretao sam sa duzinama od 1.5km i postepenim pojacavanjem sam dosao do 10-12km. Snage nije bilo nigde, samo me je umor stizao. Isao sam dosta u Bugarsku kako bih dobio na snazi i kako bih povratio "dodir sa kartom"
Prvo prvenstvo Srbije koje sam trcao ove godine bilo je prvenstvo na srednjim distancama. Naravno posto nisam imao trke iza sebe (makar ne mnogo njih) poleteo sam prvog dana. Pobedio sam jednu sasvim nevaznu trku sa razlikom od 15ak minuta. Zatim je dosao drugi dan i prvenstvo na kome pravim ogromnu gresku i odmah nakon toga, kad sam krenuo da nadoknadjujem vreme, grcevi. Jedva sam dosao do finisa i izgubio od prvog za 7 minuta.

Uspeo sam da izborim mesto za Evropsko prvenstvo, ali posle ovakve povrede nije bilo nikakve sanse da napravim bilo kakav rezultat koji sam planirao pre povrede. Nisam imao dodira sa kartom dug vremenski period i pravio sam dosta pocetnickih gresaka, lose varijante i na kraju sam ocajno zavrsio svoje poslednje Evropsko prvenstvo za mlade.

-Ostavio sam taj EYOC iza sebe i okrenuo se pripremama za SEEOC koji se odrzavao u Srbiji u Novom Sadu i Vrdniku. Kopaonik open kao i pripreme sa vojskom Srbije su mi dosta pomogle jer sam bio na pripremama 17 dana. Svakodnevni treninzi, vezbe,...ponovo sam osecao da sam siguran sa kartom.

-SEEOC je dosao. Duga distanca - ocajan rezultat - pocetnicke greske, srednja takodje, stafeta takodje, bio sam razocaran sve sam ocajno istrcao i rekao sam sebi da je za mene sezona gotova. Istrcao sam sprint maksimalno, znajuci da ne mogu nista da napravim i tako je i bilo - glupa staza bez ikakvog gledanja karte, tj. samo trcanje.

Jedina svetla tacka u ovoj sezoni bilo je prvenstvo na duge distance, na kome sam osvojio drugo mesto, gde sam mogao cak i do prvog, ali sta je tu je.
Posle svih ovih losih rezultata odlazim rastereceno u sledecu sezonu. U planu vec imam dosta kampova na koje cu ici i takodje planiram da odem na par velihih takmicenja u okolini Srbije. Posto sledece godine ne mogu da idem na EYOC, najvece takmicenje za reprezentaciju, za koje planiram da izborim mesto, je JWOC - svetsko juniorsko prvenstvo, koje ce se odrzati u Norveskoj.
Sledi jedna duga zima u kojoj treba smrsati, napraviti dobru bazu, i poceti sezonu bez povreda.

Prvo takmicenje na koje cu da odem jeste Istanbul 5 days za 1 i po mesec.

Odmah nakon toga odrzava se nase takmicenje Pro Serbia u Beogradu, na kome sam ja direktor trke, i ovim putem vas pozivam da dodjete na tu trku!
Vise informacija mozete pogledati na www.dgudsi.com
seeoc long Serbia

Seeoc sprint Serbia

seeoc ceremony Serbia 

seeoc Serbia

Seeoc Serbia

Kopaonik open 

Bogovadja - prve trke u ligi Srbije

Tara open Serbia

Lovech cup - Bulgaria

EYOC Macedonia

World championships Italy - Venice

Нема коментара:

Постави коментар