субота, 30. март 2013.

Beograd open 2013

Ovogodisnji Beograd open sastojao se iz 2 trke koje su se sabirale za ukupan plasman.
Prvi dan je bila duga distanca 9.8km na babama. Od samog pocetka sam krenuo lagano kako ne bih trosio snagu prerano. Na silasku sa trece kontrole sam se okliznuo i kako sam pokusao da se docekam na noge, tako sam stao na neki kamen i tu je moja trka bila gotova. Do kraja staze sam morao da copam i nisam imao nigde prilike da ubrzam jer nisam mogao od bolova. Skoro celu stazu sam isao bez gresaka. Drugu kontrolu sam izgubio pravac jer me je povukla livada sa desne strane, zatim na 14. kontrolu dok sam isao i dok sam se probijao kroz neke grane, izgubio sam pravac i dosao do "crne rupe" koja je tako obelezena na karti. Sve u svemu nisam imao nekih znacajnih gresaka.

Drugi dan je bila srednja distanca 5.8km na Kosutnjaku. Posto je to teren koji vecina takmicara iz Srbije zna na pamet, mi smo imali tzv. prednost. Od samog starta sam imao sitan bol u nozi od jucerasnje trke, ali vremenom on je nestajao. Takodje i ovu trku sam isao bez ikakve greske...mozda neka pogresna varijanta, ali ja nisam primetio nesto posebno bolje od mojih. Bila je izmena karte (prva staza je ova desno karta, a druga staza je ova sa leve strane)

Sutra me ceka prva WRE trka na Kalemegdanu, koju sam cekao dugo vremena. Na ovoj trci ce biti dosta poena u igri posto ce ucestvovati dosta rangiranih takmicara iz finskog kluba (poput svetskog prvaka na srednjim distanama, i trecim na dugoj, takodje i juniorski svetski prvak na sprintu od prosle godine).

Najverovatnije cu posle ovog takmicenja imati trening kamp ovde u Beogradu sa Bugarima, ali jos o tome ne znam nista detaljno...dok sledece nedelje me ceka prvenstvo Srbije za seniore na srednjim distancama....

Нема коментара:

Постави коментар