субота, 12. јануар 2013.

Cetvrto kolo zimske lige- Petrovaradinska tvrdjava

Trka se odrzala na tvrdjavi koja je dosta zanimljiva za orijentiring-najvise zbog zidina i dosta varijanti za kontrole. Prva kontrola i odmah najmanje 3 dobre varijante do kontrole...hteo sam da sidjm odmah niz liticu...ali nisam trcao u butonkama (kao vecina takmicara) nego u patikama za sprint (sa ravnim djonom), pa sam odabrao varijantu okolo putem (sto i nije bila tako losa varijanta).Kod sedme kontrole opet se pojavljuje kontrola sa dve jako slicne varijante...izabrao sam varijantu kroz sumu pravo puticem-samo zato sto ne mora da se prati karta dok se ne dodje do asfalta (a bila je varijanta sa ulazenjem u tvrdjavu). Osma kontrola je danas bila presudna, na osmoj kontroli je pola takmicara (ukljucujuci mene) trebalo da bude DISQ, zato sto su koristili stepenice koje su silazile niz neprelazan zid...ali ta diskvalifikacija nije mogla da se dogodi zato sto je covek iz organizacije govorio da idemo na te stepenice, tako da nismo mogli da budemo DISQ. Tu su takmicari-koji su ga culi, ustedeli po 3 minuta. Ka 11. kontroli biram pogresnu varijantu koja je bila nesto duza od varijante koja ide kroz tvrdjavu. Do kraja nije bilo nikakvih razmisljanja sem kod 17. kontrole gde je bio ucrtan jedan sitan prolaz..koji nisam video-tu sam mogao jos 40-ak sekundi da ustedim.
Na kraju zauzeto 1. mesto sa 8 sekundi ispred 2. Petrovic Aleksandra i 3. Bilic Nikole +0:39.
Rezultati
Split vremena

3 коментара: