понедељак, 2. јул 2012.


EYOC 2012 Bugaet, Lemousin, France

27.06.2012. 
Posli smo iz Beograda i kasno uvece stigli u Torino-Rivoli (Italija). Tamo smo radili trening-istezanja i otisli da spavamo jer nas je sutradan cekalo jos dosta kilometara do Bugaet-a.
28.06.2012.
Model race Bugaet
Neplanirano smo presli 50-60 kilometara viska, pa nas je to ucinilo malo vise umornim, ali smo idalje bili u stanju da dobro "prostudiramo" kartu za model trku u Bugaet-u. Kada sam dosao do zadnje kontrole obisao sam jos par zanimljivih mesta na karti, a do 6. nisam ni isao jer sam prosao milion puta pored nje pa nije bilo potrebe da idem tamo.
29.06.2012.
Sprint Meymac Arena
Osetio sam malu tremu pred trku sto mi se skoro nikada ne desava, i dok nisam u sao u prvi startni boks nisam znao da li ce da me drzi trema i na trci. Dok sam dosao do mesta gde se uzima karta  (8. boks daleko od mesta zagrevanja) trema je opala i usao sam u trku rastereceno.
Prvu kontrolu sam veoma lako nasao jer je bila odmah blizu starta i sto se tice nase kategorije nije bilo da se bira varijanta jer su sve ostale mnogo duze. Prva greska koju pravim je ta da nisam video na izlasku sa 1. da je zid prelazan i zaobisao sam ga celog i izgubio jedno 10-15 sekundi sigurno ako ne i vise. Sledeca greska..nisam gledao opis za drugu kontrolu i nisam video da je ona u stvari na asvaltu a ne na ivici ograde kako sam pomislio, i zbog toga sam izabrao da zaobidjem zgradu sa leve strane sto mu je doslo oko 15-ak sekundi. Opet kada sam izlazio sa kontrole nisam video da je samo POLA ulice zabranjeno za trcanje i odmah sam "skinuo" tu varijantu i izgubio jos dodatnih 15-ak sekundi. Kada sam izlazio sa 4. kontrole povukla me je brzina i nastavio sam okolo zgrade umesto da se odmah vratim na ulicu i tu sam stao na par sekundi jer mi se neka zena drala "stop! stop!" i ja sam pomislio da oce da mi pomogne da je taj deo postavljen kao privatni posed, ali sam se zeznuo sto sam stao i shvatio da to govori nekom drugom. Do samog kraja sam usao u ritam i nisam gresio skoro nigde. U finisu su organizatori napravili "zackoljicu" i svi takmicari su se nesvesno zaletali na finis ne gledajuci u kartu da ima jos jedna kontrola na samo 50m od finisa. Dosta njih je zahvaljujuci tome bilo MP a dosta njih je uz pomoc drugih koji su im pokazali na kontrolu "bilo spaseno" ja sam video kontrolu dok sam protrcavao ali sam registrovao tek kad sam je prosao da trebam i nju da overim.  Sve zajedno sam bio 51. na sprintu i vecina njih je zadovoljno mojim rezultatom ali ja nisam zbog ovih silnih gresaka koje ne smeju da se desavaju.
Rezultati Split vremena Split vremena sa mestima po deonicama Rout gadget
Popodne smo otisli na model trku za dugu distancu.
















30.06.2012.

Long Distance Foret de Viam- Lestards
Nisam se zagrevao nista preterano pred trku jer sam procitao da ima 500m od 1. do 8. startnog boksa pa sam se u tom delu i zagrevao, sto mi je bilo sasvim dovoljno. Od samog starta sam krenuo brzo jer je kontrola bila isuvise laka i samo sam se sjurio niz put i dosao do nje. Vec na drugoj kontroli pravim gresku, koju ni sam ne znam kako sam izveo jer sam promasio ceo greben kontrolu. Kada sam shvatio gde sam vec je bilo kasno jer me je letonac stigao. Kada sam krenuo na dugacku kontrolu 3-4 mislio sam samo da mu pobegnem. Izasao sam na put izohipsom i umesto da nastavim skroz do krivine puta ja sam odmah skrenuo kod jezera i tamo se probijao kroz gustis i mocvare da bih izsasao na vec put i onda sam njime okolo brda dosao do kontrole. Imao sam malo problema oko citanja karte na deonici 6-7 jer je karta 1:15000 i skoro nista se nije videlo u tom delu jer je isuvise sitno. Izasao sam pored livade i shvatio gde sam i odatle samo uzbrdo do kontrole. Dok sam silazio stigao me je Rus. Ja sam krenuo da se probijam prema livadi i on dok je video to promenio je varijantu i otisao desno od nje. kada sam prosao livadu pomerio mi se prst na karti i napravio sam paralelnu gresku inastavio sam pravo umesto da krenem da se penjem. presao sam preko mocvare i shvatio da mi se teren ne poklapa sa kartom.kada sam shvatio sta sam uradio bilo je kasno. Do samog kraja nije bilo vecih gresaka. Ukupno sam imao viska 15-ak minuta. Sa ovim greskama sam zavrsio na 58. mestu sto nije lose. sa zaostatkom 23 minuta u odnosu na prvog Danca Aaen Mikkel-a.
Rezultati Split Rout gadget Analiza 2D Rerun Viwer- 5 najboljih na trci
01.07.2012.
Relay Vassiviere Bois de Crozat
Posto nismo imali 3 muskarca iz M16 sa nama je trcala zena, i u samom startu smo bili oslabljeni. Trcao sam prvu izmenu. Pre nekoliko meseci sam cuo ideju kako se trci prva izmena u stafeti od Blaze i to sam i uradio na ovoj trci. Drzao sam se kraja grupe i cekao sam da se deo grupe odvoji na moju kontrolu. Kada sam video ko ima moju prvu kombinaciju (B) pratio sam ih do prve radio kontrole (zato sto tada dolazi do spajanja zbog online rezultata), u daljem delu trke sam opet cekao odvajanja i posto mi je dosta njih pobeglo drzao sam se njih par. Kad sam dosao do 8. video sam da se svajcarac zeznuo i da se vracao na tu kontrolu od nekud. drzao sam njegov ritam kolko sam mogao i izdrzao skoro do 11. kontrole. Na vidnoj kontroli sam imao dobro prolazno vreme 24:25, Staza je predvidjena da se predje za 30 min. Dalje dolazi do pada koncentracije zbog velike buke pored cilja i sledi mala greska do 13. kontrole. do 16 kontrole sam se vratio, i vec sam video ostale takmicare u sumi opet, ali tu dolazi do razmisljanja "sta ako zavrsim sa tim i tim vremenom?" i odmah dolazi do greske koja me je kostala 4-5 minuta. Kada sam nasao 17. kontrolu bilo je: "bolje hodajuci kroz zeleno nego jos 10 minuta viska (tada je to delovalo i vise od 5 minuta)" Na kraju zavrsavam prvu izmenu na 15. mestu.
Rezultati Split vremena po kategoriji Split vremena po kombinaciji Split vremena po izmenama Prolazna vremena izmena Rout gadget



Sledi pripremni period do SEEOC-a u Turskoj. U njemu ce biti jos 2 veca takmicenja- Kopaonik open i Tara open.

Нема коментара:

Постави коментар