субота, 9. новембар 2013.

Sezona 2013

Serbia on EYOC
Od ove godine poceo sam da treniram uz pomoc novog trenera- Daniel Barkasz (ROU). Na samom startu sezone gledao sam sva vazna takmicenja koja imaju u okolini i odlucio da zelim da idem na sto vise njih. Posle duge zime, u februaru sam otisao na svoj prvi trening kamp sa Madjarskim klubom. To je bio jedan mini kamp- produzeni vikend, ali su treninzi bili na terenima koje ja obozavam. Nakon toga sam, iznenadno, otisao, sa jos nekoliko ljudi, na kamp u Sloveniju, sa seniorskom Ceskom reprezentacijom. Kamp je poceo sa Boroca cupom, a zavrsio se ucestvovanjem na Lipica openu. Vec tu sam osetio da sam malo napredovao na tim tehnickim kartama. Zatim je usledio deo sezone sa trkama na Fruskoj gori, za koji konkretno nisam jos bio spreman (posto su teren i same staze veoma strmi). Zatim je usledio Beograd open i WRE trka na kojima sam bio prinudjen da trcim povredjen...(povredu sam dobio jos prvog dana na pocetku duge distance). Odmah nakon toga sam imao sprint kamp u Beogradu sa Bugarima. Usledio je jedan od vaznijih meseci u ovoj godini a to je bio mesec u kome su 2 prvenstva Srbije (sprint i srednja) Prvenstvo na srednjim nisam dobro odradio, ali na svu srecu ono je bilo odlozeno zbog razlicitih karata koje su davane takmicarima. Novu sansu sam dobio na Memorijalu cika Duska Jovanovica, sto je ujedno i bila WRE trka. Kljucni mesec u ovoj godini bio je maj, u kome sam imao samo 60 pretrcanih kilometara, koje su ujedno bile samo duzine i zbog koga sam ispao iz dobrog ritma (do tada sam imao minimum 200 po mesecu). Tako "usporen" sam nastavio sezonu i u junu otisao na jos 2 veca takmicenja Tara Open i Prvenstvo Madjarske na srednjim distancama- na kom sam zauzeo 5. mesto, ujedno najbolji klubski takmicar na tom prvenstvu u M18E. Sledeceg meseca sam otisao na kamp u Bugarsku koji je bio priprema za JWOC sledece godine...naravno ako budem isao. Nekoliko dana u beogradu zatim nase najvece takmicenje Kopaoniik Open, trening kamp reprezentacije Srbije se nadovezao na ovo. Zavrseno je bilo i nase najvece takmicenje a ja jos nisam uspeo da se vratim u svojih 200km mesecno, samim tim nisam ni imao snage da trcim trke na svom maksimalnom nivou. Jednog dana dobio sam poruku da moj trener ide u Bugarsku na 3 nedelje i zatim ide pravo u Rumuniju na SEEOC, razmisljao sam malo oko toga i dogovorio se sa njim da idem i ja (taj dogovor je bio svega 3 dana pred put). Plan u Bugarskoj je bio sledeci: radnim danima se trenira a vikend su trke. Prve dve nedelje smo odradili intenzivno, a poslednju smo odmarali i radili treninge za opustanje. Prva, Druga, Treca nedelja. To su bile savrseno isplanirane 3 nedelje za uzivanje :)
Serbia on SEEOC
SEEOC Rumunija takmicenje na kome se ocekivao moj maksimum, ali na zalost ja to nisam mogao da priustim jer nisam imao brzinu, treninzi su mi se svodili na treninge sa kartom ili trcanje po vrhovima, sto je znacilo da sprint i srednju moram da otpisem. Naravno, davao sam svoj maksimum na njima ali jednostavno to nije bilo to. Na sprintu sam bez ikakvih gresaka bio daleko iza prvog mesta, a na srednjoj sam napravio debakl sa greskama. Duga distanca je jedina koja mi je odgovarala i na kojoj sam napravio neki rezultat (6. mesto), ali opet nije ni to bilo toliko dobro kako je moglo (zahvaljujuci greskama). Na stafeti sam opet zahvaljujuci brzini izgubio srebrnu medalju za nas tim.
Posle toga morao sam da se odmorim psihicki i da se okrenem prvenstvu Srbije na dugim distancama kao i Evropskom prvenstvu. Posto je prvenstvo Srbije za M21E bilo pre dugacko za neki moj bolji rezultat odlucio sam da trcim u M18-20. Na samom pocetku staze sam bio veoma los, ali sam u finisu na tehnickom delu znatno popravio svoje vreme.  Zavrsna dva takmicenja su bila Strumica open i EYOC (Makedonija i Portugalija) na kojima opet nisam imao zapazene rezultate. Sprint na Evropskom je trebao da bude itekako brz, dok je duga trebala da se trci konstantnim tempom i bez gresaka, ja sam sa svojih nekoliko gresaka sebe daleko odvukao od top 30. Da kazem da sam se "izvukao" na stafetama, ali opet i to nije bilo onako kako ja umem.
Na trkama za svetsku rang listu WRE sam imao solidne rezultate i konkretno sam zadovoljan sa njima 444. mesto na svetu je za sada i vise nego dovoljno (ipak imam samo 17 godina).
Kada sumiram sve pocetak sezone je bio veoma dobro odradjen, dok je kraj bio uzas. Ako bih uporedio treninge po mesecima video bih da sam znatno bolje rezultate imao kada sam trenirao dosta.
Od pocetka januara do sada imam oko 1700km u nogama sa 27000m uspona i od toga je 700km trcanja bez a ostatak je bio sa kartom....dal trka, dal trening... Sto mi se najvise svidja...do kraja godine je ostalo jos jedno minimum 300km, ali videcemo ukupan zbir do tada :)
Imao sam preko 5 kampova ove godine sto mi je sigurno znacilo za iducu, na kojoj planiram da odem na SEEOC, EYOC, JWOC (prvenstva jugoistocne Evrope, Evrope i svetsko juniorsko), kao i na jednu od najvecih i najmasovnijih takmicenja stafeta 10MILA u Svedskoj. Takodje trenutno sam u trazenju novog kluba, koji ce biti iz Svedske, jer planiram da odem na studije tamo. Za sada mi se cini da ce to biti OK Linne, ali idalje ne zelim o tome da odlucujem jer ima jos dosta vremena do tada.
Sada sledi pripremni period za sledecu sezonu i mozda napisem jos po neki post, ako bude bio neki zanimljivi trening.
Jos jednom hvala za citanje bloga :)
Evo nekih slika iz ove sezone:
Bulgaria
Daniel Barkasz - Dusan Krnjaic


Long SEEOC

Beograd open
Relay SEEOC

Rajac winter camp

Kopaonik Mountain run
Long champs
Bulgaria



Kiskunhalas camp- Hungary

Test 8km

Kopaonik open
Vrnjacka banja

Kopaonik open - D GUDSI
Tara open
Strumica open- Macedonia



Bulgaria
Relay SEEOC


Strumica open- Macedonia
Kopaonik open


EYOC- Portugal
Bulgaria


Kopaonik open
EYOC- Portugal


Kopaonik open





Нема коментара:

Постави коментар