уторак, 17. септембар 2013.

Drim Tim cup 2013 Bulgaria 3rd week

Poslednja nedelja u Bugarskoj preostala je samo za uzivanje i odmaranje. Tokom radnih dana sam najvise odmarao- leazao u krevetu i spavao ili radio slicno. U sredu sam pre podne odradio lagani trening u sumi cisto kako bih pokrenuo svoje misice, zatim popodne odradio deonice na ~100m 15 puta. U petak smo otisli u Katunishte i uvece je pocela da trci prva izmena u Disl chalange race. Prvu izmenu (nocni sprint) je trcao Apostol Atanasov- REZULTATI. Zatim sledeceg dana ujutro je poceo prvi start druge izmene. Martina Dzhulieva je trcala drugu izmenu, a zatim sam ja dosao na red :). Od samog starta trka je bila fizicki dosta teska. Nagla uzbrdica do prve kontrole odmah je oduzela dosta snage, a teren nije bio toliko "lak" kao sto se cini na karti. Do trece kontrole pravim ogromnu gresku:
-Promasio sam greben i trazio sam kontrolu na pogresnom mestu. Tu sam izgubio jedno ~3 minuta ako ne i vise. Do samog kraja sam samo cuvao snagu posto sam imao 60-ak minuta za odmor, a zatim jos jedna izmena (peta).
Najveca greska na petoj izmeni je bila sledeca:
-dok sam isao ka osmoj kontroli nisam video da je kontrola nekoliko izohipsi iznad....i tu sam izgubio dosta vremena posto mi je ostao na kraju, pred kontrolu, dosta strm uspon.
-Zatim jos jedna greska na 13. kontroli: kontrola je bila sakrivena izmedju dve stene i bukvalno sam pogledao u tu stenu i pomislio da je kontrola "tu iza", ali nisam otisao da pogledam jer nisam bio 100% siguran. Do samog kraja bez nekih vecih gresaka, sem kod 17. kontrole gde sam izgubio pravac u gustisu.
Na razultatima moje vreme sa 5. izmene je pogresno (nije 65minuta vec 55)
Rezultati Split vremena
U nedelju po programu bila je sprint trka. Moja odluka je bila da rastrcim sa kartom tako da sam isao veoma sporim tempom celu trku. Prve 2-3 kontrole sam krenuo malo jace, a onda sam shvatio da je to prebrzo za rastrcavanje...tako da sam jos usporio, i tempo mi je bio negde oko 5:30 sto je veoma sporo.
Rezultati Split vremena






Нема коментара:

Постави коментар