среда, 18. септембар 2013.

SEEOC 2013 Romania

Dosao sam u Rumuniju 2 dana pre nase reprezentacije. Prvog dana sam bio sa Rumunima u hotelu, a drugi sa Bugarima. Posle dugog puta iz Bugarske u Rumuniju odlucio sam da uzmem 2 dana pauze, tako da sam samo uzivao :). U sredu ujutro sam odradio jutarnji trening (oko 4km), zatim sam se pridruzio reprezentaciji u nasem hotelu. Odmah cim sam dosao imao sam bukvalno 15 minuta da se spremim za model trke: srednja/duga i sprint. Kartu sa modela za srednju i dugu nemam, ali imam za sprint.

Sledeceg dana na programu je bila sprint distanca. Dok sam prolazio kolima po gradu pomislio sam da ce ovo biti izuzetno tezak, tehnicki, sprint. Trka je pocela u 4 popodne sto mi na samom startu nije odgovaralo, ali sta je tu je, kako meni, tako svima. Startovao sam u svojoj omiljenoj grupi (cetvrtoj) tako da sam startovao predposlednji. Kad sam uzeo kartu u ruke krenuo sam od samog starta dosta jakim tempom. Prvi deo trke bio je rasporedjen po velikom parku. Na izlasku iz parka nisam video prolaz koji se nalazio bukvalno ispod "crvene" linije, tako da sam otisao varijantom levo. Zatim dosta trcanja i glupih kontrola, sve do finisa. Na kraju zauzeto 12. mesto na sprintu sa maksimalnom brzinom trcanja koju sam mogao u tom trenutku da izdrzim (nisam se spremao za sprint posto sam vise radio planinske treninge-za dugu distancu).
Po meni ovaj sprint je tehnicki najlaksi koji sam do sada imao u svojoj "karijeri".
Rezultati&Split vremena zajedno sa Grand prix Romania

Treceg dana SEEOC-a odrzala se duga distanca, od koje sam dosta ocekivao. Od samog starta sam krenuo malo usporenije, posto nisam mogao da se priviknem na kartu. Ka cetvrtoj kontroli dolazi do dileme "kuda ici" i idalje ne znam da li je moja varijanta najbolja. Bez nekih vecih gresaka tokom cele trke (ukupno kad se sve sabere, nekoliko kontrola po 30-40sekundi, ispadne oko 5 minuta). Na kraju zauzeto 6. mesto sto je po meni zadovoljavajuce, posto sam mladji u kategoriji, a i kategorija je bila jedna od najtezih po konkurenciji na SEEOC-u, oko 80% takmicara je moglo da se bori za prvih 6 mesta.
Rezultati&Split vremena zajedno sa Grand prix Romania

Subota, Srednja distanca
Od ove trke sam ocekivao dosta, posto je moj najbolji rezultat na SEEOC-u bas iz ove discipline (4. mesto sa ~30ak sekundi zaostatka za 2. mestom u Makedoniji 2011. godine). Naravno, kad se ocekuje, ne dobije se nista. Odmah na samom startu pravim gresku i odlazim pogresnim putem. Gubim dosta vremena i nastavljam da ubrzavam posle prve kontrole. Iz greske u gresku se nastavlja trka. Imao sam brzinu, ali ne i mozga. Pored mojih gresaka, kao "slag na tortu" dosli su i Crnogorci koji svojim uzvicima: "Hej Srbine!", "Koji broj trazis?", "U kojoj kategoriji trcis?" i sl. su doveli do jos veceg pada koncentracije i jos vecih gresaka. Tako da ovu srednju distancu zelim da izbrisem iz bilo kakve memorije u mozgu. Stazu od 4.6km sam isao 44minuta, a po mojoj proceni mogao sam da idem oko 35, ako ne i manje.
Rezultati&Split vremena zajedno sa Grand prix Romania

Nakon stafete usledio je PARTY :)


















Stafete.....
Pre nekoliko meseci pomislio sam da ove godine necemo imati jaku stafetu, ali na svu srecu imali smo je :)
Sastav je bio identican kao i u Makedoniji:
Prva izmena Nikola Bilic
Druga izmena Strahinja Strelic
Treca izmena Dusan Krnjaic
Posle prve izmene imali smo mali zaostatak za Rumunima, ali zato ogromnu prednost u odnosu na Bugare (koje smo smatrali najvecom konkurencijom). Nakon druge izmene sve se svelo na mene. Bili smo drugi u ukupnom plasmanu i moje je bilo ili da stignem Rumune ~8 minuta (sto je bilo nemoguce), ili da zadrzim drugo mesto, ili ko zna sta... Ispalo je ovo trece. Od samog starta rekao sam sebi: "Zaboravi na bol, imas da trcis maksimum pa sta god bilo". Na prvoj kontroli sam izgubio oko 30-ak sekundi jer sam prosao 10-ak metara ispod kontrole i nisam je video. Zatim slede lake kontrole koje su bile napravljene samo za trcanje. Zatim jedna tehnicka kontrola, sesta. Posto nije bilo izbora varijanti okolo putem, odlucio sam da idem direktno na kontrolu. Posto sam se plasio da ne izgubim visinu, malo sam isao uzbrdo, i zbog toga sam napravio veliku gresku oko 1:30 i zahvaljujuci tome me je stigao Bugarin Apostol Atanasov. Zatim sam sa njim do koridora trcao zajedno, odvajao sam se tamo gde je bilo potrebno, ali u sustini smo zajedno isli. Imali smo ogromnu vidnu kontrolu na kojoj je moglo dosta snage da se izgubi. Naravno, posto je Apostol napravio neku manju razliku pre vidne kontrole, ja sam na vidnoj kontroli poceo da pojacavam skoro do maksimuma. To je bilo ipak prerano, nisam imao snage da izdrzim do samog kraja trke. Tako da smo zavrsili na 3. mestu i uzeli bronzu.
Rezultati Split vremena





















Нема коментара:

Постави коментар