четвртак, 19. септембар 2013.

Zlatibor - Memorijal Buda Radovic

Ove godine otisao sam na Zlatibor cisto radi uzivanja. Bez bilo kakvih ocekivanja i brzine sam istrcao obe trke. To koliko sam bio opusten dokazuje takodje i cinjenica da nisam ni pogledao bilten, i zahvaljujuci tome nisam ni znao da sam prvog dana trcao na razmeri 1:15000. Bio sam malo iznerviran na stazi jer nisam mogao
da se naviknem na razmeru (posto sam mislio da je 1:10000) i gresio sam na vise od 50% kontrola. Takodje losa karta je prouzrokovala veci broj gresaka. Na karti zelena, bela i svetlo zelena boja se nisu razlikovale, tacnije jesu, ali ne po trcljivosti vec po tipu sume (npr borova suma je bila na nekim mestima svetlo zelena, bela je bila listopadna, a trcljivost je bila do 100%), ali zanemario sam to i sa laganim tempom sam isao 87minuta sto je 10 minuta zaostatka za prvim mestom (sa mojih 15 minuta greske). Posle trke smo seli da analiziramo kartu i tek tada mi je neko rekao da smo trcali na 1:15000.
Rezultati Split vremena

Drugog dana odrzala se "srednja distanca" od 6.2km. Naravno da je ovo neki bolji teren, sa boljom koncepcijom staze i boljom kartom...mozda bi ova staza i mogla da se trci oko 40 minuta, ali na nasu "srecu" vremena su bila preko 50 minuta. Dosta glupih kontrola i smisao srednje se izgubio (trka treba da bude tehnickog tipa). Naravno karta je bila izuzetne preciznosti tako da su greske same dolazile.
Rezultati Split vremena Ukupni rezultati



Sledeci vikend odrzace se prvenstvo Srbije na dugoj distanci, na veoma zahtevnom tehnickom terenu Vlasine. Odlucio sam da se takmicim u svojoj kategoriji (M18-20) zato sto ne zelim da trcim trku od 11km. Mogao bih da ostvarim vreme koje bi mene zadovoljavalo, ali to ne bi bio neki rezultat.
Najvazniju informaciju sam dobio ovog vikenda, a to je da idem sigurno na Evropsko prvenstvo u Portugalu.
Karte Sprint + Duga/stafete:

Нема коментара:

Постави коментар