понедељак, 23. септембар 2013.

Prvenstvo Srbije na dugim distancama - Vlasinsko jezero

Ovogodisnje prvenstvo Srbije na dugim distancama se odrzalo na Vlasinskom jezeru. Odlucio sam da trcim u M18-20, ali mogao sam i u M21E, posto nasa staza nije bila nesto preterano zahtevna. Prvog dana se odrzalo "zagrevanje", trka na srednjoj distanci na jednom delu karte koji je tehnicki veoma tezak. Na samom startu srednje distance bila je jedna prosta kontrola na kojoj sam, naravno, napravio sitnu gresku. Zatim dolazi tehnicki deo koji je, po meni, lak zato sto znam da trcim te tehnicke delove. Posle tih nekoliko kontrola u tom "mikro" delu dolazi jedna duga kontrola na kojoj sam izabrao pogresnu varijantu. Odlucio sam da idem po liniji kroz nisko rastinje, ali to nisko rastinje je bilo malo vece nego sto sam ocekivao, tako da nisam mogao da trcim nekom vecom brzinom, u nekim delovima sam cak morao i da hodam. Zatim na sledecoj kontroli stizem Strahinju i sa njim se susrecem sve negde do poslednjeg mikro dela karte. Na kraju, bez nekog veceg zamaranja, zauzimam 2. mesto sa +2:50 iza prvoplasiranog Nikole. Sa tom pogresnom varijantom sam izgubio vise od 3 minuta u odnosu na Nikolu.

Prvenstvo Srbije na dugim distancama
Krenuo sam da se zagrevam do starta i stigao sam tacno na svoj startni minut, tako da nisam imao sta da cekam na startu. Cim sam video prvu kontrolu odmah sam odlucio da je najbolje ici po liniji, ali pred kontrolu sam zastao i video drugu kontrolu oko 100m pored mene, i ucinilo mi se da to moze da bude moja kontrola. Naravno, kad sam dosao na nju shvatio sam da to nije moja kontrola i da sam malocas isao u dobrom smeru. Kada sam kretao ka drugoj kontroli cuo sam lomljenje grana od trcanja (po zvuku se prepoznaje da nije neko od dece, vec je neko ili iz elite, ili iz M18-20) i shvatio sam da je to najverovatnije Strahinja, koji me je jurio 3 minuta, odlucio sam da odem do te pogresne kontrole (posto mi je bila usput) i stavio sam ruku na kontrolu, kako bi izgledalo kao da je overavam. Naravno posto je Strahinja to video dosao je do kontrole i shvatio da je pogresio, isto to je on uradio Nikoli :D.
Na petoj kontroli sam napravio ogromnu gresku jer sam pokusao da se provlacim kroz trnje i izgubio sam sigurno 2 minuta (do tu me je Strahinja vec stigao). Jos nekoliko sitnih gresaka do vidne kontrole, a zatim nas sustize Nikola. Trcali smo u grupi do 12. kontrole, Nikola i Strahinja su otisli na pogresnu stranu i iskoristio sam taj momenat da im pobegnem. Razmisljao sam: "Ajmo Dusane imas da nadoknadis 3 minuta za poslednjih kilometar". Stisnuo sam zube i trcao maksimalno do kraja, uz dve sitne greske, zbog kojih sam verovatno izgubio srebro. Na kraju uspeo sam da nadoknadim 2:24 sto nije bilo dovoljno. Ove godine cu morati da se zadovoljim sa bronzom...
Rezultate cu naknadno da ubacim u post, posto jos nisu objavljeni na internetu.
Sledi 3 vikenda sa malim takmicenjima (Rajac, Deliblatska pescara, organizacija Pro Serbia kupa), a onda posle toga 2 meni veoma znacajne trke: Strumica open i EYOC 2013 u Portugalu.- Evropsko prvenstvo za mlade.



Нема коментара:

Постави коментар