понедељак, 18. фебруар 2013.

Kiskunhalas trening kamp 2013

U petak ujutro (15.2.2013.) rano smo posli u Madjarsku na trening kamp. Prvi trening koji je odrzan po planu je bio linijska orijentacija. Mogli smo da biramo duzine, ali ja sam uvek birao najduzu uvek, zbog svog treninga.
Linijska orjentacija 9.3km za 65 minuta predjena-Pirto

Odmah posle treninga, nismo imali puno slobodnog vremena, trening se zavrsi u 12 a sledeci vec pocinje u 2 popodne, sto nije ostavljalo puno mesta za odmor.
Posle podne smo imali trening na dosta tehnicki teskom terenu Bosca, trening se zvao Topografic course, sto znaci samo zelena i bela boja su na karti, a svi ostali detalji su izbrsisani.
Uz dosta gubljenja sam nisam zavrsio stazu. (Jos od dana pre polaska sam imao problema sa WC-om sto mi je i ovde zasmetalo pa sam odlucio da skratim stazu i odem ka cilju)-imali smo i 2km trcanja (do starta i od finisa do parkinga)

Drugi dan je poceo sa treningom od 9 sati. Na podu u kesama su bile staze od 1 do 2.3 km i svako je birao koliko hoce da pretrci. Bilo je 8 staza. Naravno odlucio sam se da trcim najvise sto moze, pa sam odlucio da trcim sve sto je na kraju ispalo 13.4km vazdusnom linijom, i to sve za predjenih 93 minuta, sto po meni nije lose za tempo treninga. Master kartu teba da skeniram pa cu je postaviti. Teren- Tazlar

Posle podne je po planu je bila memorija, ali ne kao u Srbiji-sprint memorija, vec sumska memorija duzine 5.2km sa 12 kontrola...Ne tolko teska staza ali je bilo mesta gde sam napravio gresku gde me je prepravio Dejan Popovic. Kada sam zavrsio memoriju (oko 35 minuta) odlucio sam da mogu jos i uzeo sam kartu i istrcao jos jednu stazu od 3.2km za 21minut (na pola staze sam odustao od trcanja punom brzinom zato sto je poceo da me boli stomak i da sam nastavio ne bih izdrzao celu stazu). Kartu od memorije nemam pa ne mogu ni da je stavim,ako budem nabavio objavicu i nju. Teren- Juzni deo Pirta (ne na istom delu kao prvi trening)




Poslednji trening na ovom kampu je bio "Mass start farsta" sto znaci masovni start sa razdvajanjima (kao kod stafeta) Imao sam odlicno vreme do 6. kontrole (istina sa jednom glupom greskom kod 3. kontrole) Zatim sam poceo da trcim dosta sporijim tempom i odlicno sam trcao sve dok nisam napravio veliku gresku. (pri tome sam stizao takmicare, koji su mi pobegli, a neke i prestizao). Na kraju ocajno vreme 80 minuta za stazu od 8km, a da nije bilo ovih ispada bilo bi oko 60 minuta ako ne i manje. Bosca


Нема коментара:

Постави коментар