недеља, 10. фебруар 2013.

Sedmo kolo zimske lige

Jos jedno kolo zimske lige je proslo. Ovo kolo se odrzalo na sprint karti na Kosutnjaku. Organizatori su napravili zanimljivu trku, koja je bila Score Orienteering. Nije bilo bodovanja vec samo ko prvi nadje sve kontrole i dodje na finis taj je pobedio. Na samom pocetku trke zastao sam malo i razmisljao kuda cu da idem, jer ako pogresim redosled na pocetku...odmah sam izgubio trku. Gledao sam da se odmah "otarasim" kontrola koje se nalaze blizu starta-cilja. Zatim sam nastavio da ih otkucavam oko bazena i na kraju u sumi. Pred kraj staze, primetio sam da sam jednu kontrolu zaboravio, pa sam odmah smislio kako da odem do nje a da izgubim sto manje vremena. Na kraju zauzeto prvo mesto sa ne toliko brzog trcanja, najvazniji je bio ovde odabir kontrola, sto se i pokazalo na kraju.
Rezultati
Split vremena

Sledece nedelje preskacem osmo kolo zimske lige, i odlazim na kamp u Kiskulhalas u Madjarsku, na 3 dana.

Нема коментара:

Постави коментар