понедељак, 11. фебруар 2013.

Planovi za 2013

Posto je poceo vec 2. mesec u godini, vreme je da najavim sta planiram u ovoj godini da uradim, naravno koliko je to moguce.
Godina je pocela sa jacim treninzima od prethodne godine, samim tim i kondicija se vec poboljsala. Jedan vikend kamp je vec iza mene (Paracin 1.-3. februara) koji je bio u organizaciji Orijentiring saveza Srbije. Za 4 dana putujemo u Madjarsku u Kiskulhalas na vikend (petak-nedelja) kamp sa mojim klubom iz Madjarske za koji cu trcati na Madjarskim takmicenjima ove godine.
Nakon tog kampa, sledi nekoliko nedelja pauze, a zatim put u Sloveniju na veliko takmicenje Lipica open, na kome sam ipak odlucio da se takmicim u svojoj kategoriji (a ne u starijoj).
Vec kad se vratimo iz Slovenije pocinje liga Srbije u kojoj sam se registrovao u elitnu kategoriju M21E, radi brzeg napredovanja, kao i duzih staza.
Prva meni znacajna trka je sprint trka na Beograd openu 31.3.2013. sto ce ujedno biti i moja prva WRE trka (trka za svetsku rang listu).
Zatim mesec koji mora da se odradi na maksimalnom nivou:
6.4.2013. Prvenstvo Srbije na SREDNJIM distancama za SENIORE (M21E) -Bukulja
13.4.2013. Prvenstvo Srbije na SPRINT distancama za sve (ali jos ne znam gde cu trcati)- Kragujevac
Vikend pauze sledi pa:
27.4.2013. Prvenstvo Srbije na SREDNJIM distancama za sve sem seniora (tu cu trcati u M18-20)-Covka
Nakon toga jos nisam razmisljao koje trke cu da trcim ovde, a koje u Madjarskoj.
Od 7-9 juna idemo u Crnu Goru na Montenegro Adriatic open, na veoma zanimljivim terenima.
Posle toga dolaze nasa velika takmicenja Tara open i Kopaonik open.
Hungarian cup sam prethodne 2 godine preskocio i najverovatnije cu ove godine ucestvovati, sto znaci 5 dana vrhunskih trka, na terenima u okolini Vesprema.
Na samom kraju sezone dolaze reprezentativni nastupi na SEEOC-u (Prvenstvo jugoistocne Evrope) koji je ove godine u Rumuniji, takodje i EYOC (Prvenstvo evrope za mlade- do 18 godina) koje se jos ne zna gde ce biti, zato sto je premesteno iz Izraela (zbog ratnih sukoba), Evropsko ce biti ili u Portugalu ili u Poljskoj.


Nadam se da ce ucesce na svim vecim takmicenjima imati neki znacaj za ta ta poslednja velika takmicenja- SEEOC i EYOC koja su mi najznacajnija ove godine (kao i prethodne 2 godine)

4 коментара: