недеља, 10. октобар 2021.

Serbia OPEN 2021 2x World Ranking Event

 Nakon prethodnog vikenda, imao sam u planu da ubacim dodatne treninge trčanja u svoj plan i program. Plan se sastojao od jedne dužine i intervala sa usponom.
Na kraju, razne obaveze dovele su me do toga da odradim 2 kvalitetna treninga u teretani na kojima sam ujedno i podigao svoj lični rekord na olimpijskom dizanju - CLEAN - 80kg.

PRVI DAN - World Ranking Event - Srednja distanca - Vrdnik / Vrdnička kula

INTRO

Tokom cele radne nedelje, kiša je padala i kako je prognoza pokazivala, takvo vreme nam je sledilo i za vikend. Krenuli smo ujutro ka Vrdniku i po samom dolasku dobijamo informaciju kako rukovodstvo Hotela Fruške terme, zabranjuje organizatorima i takmičarima da se parkiraju na livadu koja je predviđena za isto. Već isfrustrirani izašli smo iz privatnog parkinga hotela (naravno uz finu finansisku naknadu za korišćenje parkinga) i došli na natopljenu livadu gde smo bili prinuđeni da budemo do početka samog starta. Po biltenu start je bio udaljen 1500m od finiš arene i start je bio planiran 15 minuta nakon starta Mediteranskog prvenstva. 
Čim sam video startne liste odmah sam posumnjao da može doći do tehničkih problema, koji su se na kraju i desili. U takmičarskom centru sam pitao kako funkcioniše start i dobio informaciju da se na naša startna vremena dodaje 15minuta i da tad startujemo. Poznavajući naš savez i naša takmičenja, odlučio sam da ipak krenem za svoje startno vreme. Zbog užasno strmog terena koji je vodio do starta, put se odužio i došao sam blizu startnih boksova oko 24tog minuta i računao da imam još 13 do svog startnog vremena. Od jednom prilazim startnim boksovima i ljudi koji rade na startu isčitavaju startni minut 24ti minut. Zastao sam na trenutak pogledao u njihov spisak i video da su moje startno vreme već prešli. Ulazim preko reda u startne boksove, tražim u svom tom haosu opise koji su bili razbacani po podu u kesicama. Nakon 15ak sekundi nalazim kesicu za elitu, koja je prazna, da bih dobio komentar "ma sigurno su ljudi uzimali više komada" - ja sam bio prvi takmičar iz seniorske kategorije koji je startovao u drugoj grupi elitaša. U tom trenutku pada mi roletna, organizatori traže tišinu, a na startu haos oko startnih vremena, jer niko nije stigao niti će budući takmičari da stignu na vreme. U jednom trenutku dolazim do startne stanice i startujem. Iza mene startuje takmičar za nešto manje od minut i samim tim ima ogromnu prednost, jer u ovako vidljivoj šumi i 2 minuta mogu nekad biti vidljiva.

REALNO - OPIS TRKE



Nakon cele frustracije, nisam ni video gde se nalazi startna prizma i krenuo sam na prvu kontrolu kroz livadu, što je na kraju bila i odlična varijanta. Podigao sam glavu ka drugoj kontroli i ispred sebe video 10-15m dubok jarak, odmah sam znao da će trka biti izuzetno fizički teška. Tri koraka ka gore, 2 do 5 koraka  nazad, svaki jarak je bio takav, jednostavno vremenski uslovi nisu dozvoljavali drugačije. Nosio sam pogrešne butonke i klizao se ko da sam na ledu.
Prve 4 kontrole sam išao solidno, zatim sledi glupava greška. Svaki dodir karte sa bilo čime što nisu bile moje ruke, dovodio je do toga da karta bude totalno blatnjava i ne čitljiva, samim tim na nekim delovima se pri "trčanju" izgube boje i totalno je bilo nejasno šta je na terenu. Karta je bila odlična, ali da je makar bila neka normalna kesa za kartu, stvari bi bile znatno bolje.
Nakon pete kontrole nekoliko solidnih kontrola, nakon kojih dolazi 10ta. Ušao sam u reon od 15metara i nisam mogao da nađem kontrolu. Od kiše, blata, lišća ko zna čega, nisam ni video da je kontrola "ograđena" zemljanim odsekom i nakon nekoliko minuta shvatam da je kontrola ispod sakrivena. Sledi jedan dosta precizan deo trke gde sam skoro sve kontrole išao po liniji i bio sam zadovoljan kako sam išao. Naravno, vreme nije bilo ni izbliza dobro, ali što se tiče tehničkog aspekta, može se reći da sam bio zadovoljan. Sledi 18ta kontrola, koju sam odlučio da idem dužim putem i izgubio sam previše vremena. totalno pogrešna varijanta i izlaz na nemogući jarak sa klizanjem i propadanjem, i preskakanjem, i provlačenjem i svime šta može da se zamisli na jednoj orijentiring trci. Deonica 18-19 je bila jedna od interesantnijih, jer je sam prilaz kontroli bio izuzetno tehnički zahtevan. Odlučio sam da kontrolu idem pravo, ali me je dosta dubok jarak od potoka sprečio u tome i nakon njega sam izgubio pravac, što je u potpunosti bila moja greška. Zastao sam na par sekundi  da probam da prepoznam makar nešto od reljefa, ali nisam imao sreće, teren je bio valovit i sve je bilo identično sa svih strana. Pogledao sam ceo greben i u odnosu na njega sam otprilike krenuo u smeru gde bi kontrola trebalo da bude. Na moju sreću kontrola je bila samo 20-30metara od mene i bila je dosta vidljiva. Sledi još nekoliko sitnih, kratkih kontrola i deo trke koji je, po meni, potpuno bio nepotreban. Izuzetno strmo brdo i kontrola "čisto da se obiđe brdo". Odlučio sam da napravim namernu grešku, jer je ovo izuzetno mesto za takvu stvar. Kontrola se nalazila na sred grebena u rupi, veoma lako da se pogreši. Došao sam do grebena i direktno izašao na rupu, ali kontrole nije bilo. Zastao sam na trenutak pogledao u kartu i video da ispod kontrole ima još jedna i prosto nisam mogao da verujem da sam "pao" skoro 4-5 izohipsi ispod kontrole a peo sam se konstantno. Krenuo sam ka gore i od jednom, ispred mene tvrđava. Stao sam i krenuo nazad na dole, kako bih našao kontrolu dosta ispod mesta na koje sam izašao. U trenutku mi je delovalo da sam ja napravio grešku i da to što sam ja video možda i nije bila rupa, jer realno dosta sam već bio umoran i takve stvari su moguće. Nakon analize sa Savom i još nekoliko ljudi  došli smo do zaključka da je kontrola bila postavljena u donjoj rupi i samim tim je nas nekoliko tu napravilo veću grešku, ali šta je tu je.
Daleko poslednje mesto i zadovoljsto što sam uopšte završio trku nakon psihološkog užasa koji se desio većini takmičara. Znam da sam ja daleko od takmičara, ali kad naviknete na neki standard, još je ova trka bila trka za svetsku rang listu, očekujete neki nivo. 
Sama koncepcija i zamisao organizatora je bila izuzetna i stvarno nemam ništa protiv njih, ali nekolicina ljudi se ophodila pogrešno prema takmičarima i takve stvari se ne smeju dozvoljavati.

Na ovoj trci u ženskoj eliti smo dobili jedno iznenađenje. Jedno dosta dobro treće mesto na trci za svetsku rang listu od strane takmičarke koja nije bila ni pozvana u reprezentaciju za svoju uzrasnu kategoriju, zatim je otišla u seniorsku i istrčala izuzetnu trku. Sa nekoliko grešaka bila treća, kao naša najbolje plasirana takmičarka.

Rezultati     Split vremena     WRE BODOVANJE 

DRUGI DAN - Sprint distanca - Novi Sad - CENTAR


Nakon katastrofalnog prvog dana, došla je trka koju sam iščekivao cele godine. Ovu trku sam planirao da trčim davno pre nego što sam odlučio da se vratim u sport, jer jednostavno centar Novog Sada, šta reći više? Organizacija ovakve trke u centru ovako velikog grada je izuzetno teška i ovim putem želim da pohvalim organizatore na odličnom sprintu. Bukvalno sam imao osećaj kao da trčim trku u nekom Češkom gradu. 
Nakon pljuska koji je trajao gotovo čitavu noć, jutro počinje bez kiše. Takvo vreme trajalo je i tokom trke na našu sreću, jer je teren izuzetno klizav. Start i finiš ispred katedrale? Može.

Prvi deo staze bio je izuzetno tehnički težak. Mnogo prolaza od kojih su neki zatvoreni, neki otvoreni, sve izuzetno sitno i brzo, čak i za moju brzinu. U skoro svakom prolazu bilo je mnogo kontrola i mogućnost za grešku je bila na svakom ćošku. Naravno, nisam očekivao nikakvo vreme koje če biti ni blizu takmičarskom. Rekao sam sebi "ispod 20 minuta i dosta je" kao što je na kraju i bilo. Prvi deo staze sam išao gotovo bez greške, sa nekoliko diskutabilnih varijanti, ali na takvom terenu se ni ne može očekivati da se ide bez greške. Nakon mikro dela, izlazi se na atletski deo gde se "peglalo".  Tu sam fizički totalno pukao jer nisam imao snage da nastavim istim tempom. Ulazim u finiš sa predviđenim vremenom i totalno zadovoljan.


Nakon dolaska svih takmičara u finiš, saznajem da sam u ukupnom plasmanu treći, jer većina muške elite nije ni došla na takmičenje. Ni kriv, ni dužan izlazim na postolje, što je ujedno još jedna motivacija za sledeću godinu, da se takve stvari i nastave.



Rezultati Split vremena Ukupni plasman WRE BODOVANJE 

Sad malo i neki fotosešn by: Dunja Tatić








Još 2 vikenda trka u sezoni 2021, još uvek razmišljam na kojim trkama ću učestvovati, ali sledi intenzivna zima!





Нема коментара:

Постави коментар