понедељак, 5. мај 2014.

Juzni Kucaj 2014 i prvenstvo Srbije na srednjim distancama

Posle nekoliko godina, orijentiring se vraca na terene Samanjca, jednog od mojih omiljenih. Takmicenje pocelo lepim vremenom, ali kako je vreme odmicalo tako je kisa sve vise i vise padala. Nisam ocekivao bilo kakav rezultat, jer je moja brzina i dalje ocajna. Trcao sam potpuno rastereceno i kad sam usao u finis nisam mogao da verujem da sam imao vreme od 31:15. Ocekivao sam od konkurencije da ce ici ispod 30 minuta, ali posle duzeg cekanja...shvatio sam da nece ici ni ispod 40. Na kraju zavrsio sam na prvom mestu, sto je bilo veliko iznenadjenje za mene.
Rezultati Split vremena

-Drugog dana vec sam osecao mali umor u misicima, ali sam mislio da je to nesto samo prolazno. Medjutim, trceci do startne prizme vec sam osetio da ce mi bilo kakva uzbrdica biti problem za moje misice. Svaki korak i pogresno stajanje na kamen, za mene je predstavljalo nezamisljiv bol. Pazivsi gde i kako stajem prosao sam pored trece kontrole i napravio gresku od 3 minuta. Kako se trka nastavljala ja sam sve vise hodao uzbrdo. Na kraju zavrsavam na trecem mestu sa ogromnim zaostatkom od 8 minuta.
Rezultati Split vremena

-Ukupnim plasmanom dosao sam do prvog mesta, sto je dokaz da mogu da stignem da se spremim za ovogodisnje Evropsko prvenstvo koje ce se odrzati od 25 do 28 juna u Strumici - Makedonija.
Ukupni Rezultati







Нема коментара:

Постави коментар