уторак, 29. април 2014.

NSA Siven

Posle svog povratka iz Trgovista, pogledao sam bilten za Memorijal cika Duska Jovanovica i video da mi duzine staza jos uvek ne odgovaraju, jer sam i dalje smeo znatno krace da trcim. Odlucio sam da ipak odem do Bugarske na takmicenje NSA Siven. Po planu takmicenja prvi dan je bio sprint, a drugi duga distanca. Napokon sam trcao u svojoj kategoriji po godinama. :)
Sprint distanca
-Dan je poceo dugackim putem preko Nisa, do Sofije. Nisam se nesto puno zagrevao trceci, jer bih prekoracio dozvoljenu duzinu trcanja. Teren nije bio preterano tezak, jer nije bilo puno izbora varijanti, tako da se sve svodilo na trcanje...a posto ja nisam trenirao 5 meseci, bilo je veoma tesko da se popnem na prvo mesto.

Zavrsio sam na drugom mestu, sto je sasvim dobar rezultat posle toliko vremena.
Rezultata nema na Bugarskom oficijalnom sajtu.

Duga distanca
-Kisa, kisa, i kisa... Mokar teren, dosta kamenja, uspona, reljefnih detalja... Znao sam da brzina nece presuditi, vec citanje karte. Naravno...kako sam isao polako...sustizao sam sve takmicare iz moje kategorije... Kada se skupilo nas 3-4 odlucio sam da se odvojim i odlucio sam se za duzu varijantu na 10. kontrolu, ali sam je promasio i izgubivsi nekoliko minuta tu, ostatak me je prestigao. Morao sam malo da ubrzam i odmah sam napravio jos neke grescice. Do kraja sam ih opet stigao i uzeo prvo mesto.
Rezultati Split vremena


Sofia metro
Vitosha

Нема коментара:

Постави коментар