среда, 14. мај 2014.

3x sprint

Poslednjih 10ak dana proveo sam radeci u organizaciji Prvenstva Srbije u sprintu, sto me je dosta umorilo za trke koje je trebalo da istrcim za vikend.
Po planu u subotu se odrzala trka na Galenici PSK (Prvenstvo Srbije u kombinaciji), a drugog Prvenstvo Srbije u sprintu na kome sam trcao 10-ak minuta pre zvanicnog prvog starta - tacnije bio sam test runner. Prvog dana istrcao sam svoju prvu ovogodisnju trku u M21E i usao u prvu polovinu...sto mi je i bio cilj. Bez ikakvih gresaka sam istrcao, samo mi je brzina falila za dobar rezultat.
Rezultati Split vremena
Drugi dan se sastojao iz 2 trke: prva kvalifikaciona, a druga finale.
Dve potpuno razlicite trke, koje su imale razlicitih segmenata.
Kvalifikaciona trka se odrzala na jednom mikro terenu sa dosta detalja posle koga je sledio trkacki deo gde nije bilo razmisljanja. Bilo je par sitnih gresaka ali to mozete videti i sami na snimku: GOPRO.
Finale prvenstva Srbije, ne smem da komentarisem kartu i koncepcije staza posto sam ih ja pravio (zajedno sa Slobodanom Veljovicem)...ali zato vi slobodno mozete da ostavite neki komentar na staze, kartu, organizaciju, mesto starta i finisa, i u sustini komentar na celokupno takmicenje. Nadam se da ste svi uzivali na trkama. Nosio sam GoPro i na ovoj trci ali zbog veoma loseg GPS track-a necu moci da povezem jedno sa drugim, tako da ce uskoro izaci samo snimak trke :)
Kvalifikacije
Finale




Нема коментара:

Постави коментар