недеља, 31. март 2013.

WRE sprint-Kalemegdan

Kada sam video startne liste i shvatio da startujem prvi, nije mi se svidelo, ali nisam mogao da biram...
Od samog starta sam drzao jak tempo, prve tri kontrole skoro savrseno istrcane, zatim dolazi cetvrta na kojoj zamalo da budem DISQ posto nisam video da je neprelazna ziva ograda...zatim umesto da sam prosao izmedju ograde i zabranjenog dela, ja sam zaobisao svo zbunje i izgubio dosta vremena. Zatim sledi period bez gresaka do devete kontrole. Kada sam krenuo ka devetoj kontroli nesto me je povuklo na levu varijantu, ali sam zastao i vratio se kako bih otisao na desnu (gde sam izgubio previse vremena zbog vracanja). 11. kontrola prolazim pored brda zatim shvatam gde sam i zastajem na vrhu brda...iako je kontrola bila ispred mene ja je nisam video. Pri uvecanju brzine nisam ni video da ka 12. kontroli mogu da se preskacu zidovi i ja sam ih zaobisao i overio tudju kontrolu mahinalno. Tu sam vec poceo da sumnjam da imam neko dobro vreme, do 16. kontrole idem tacno onako kako sam hteo (iako je ka 14. kontroli bila bolja varijanta koju tada nisam video). Zatim OGROMNA POCETNICKA GRESKA umesto da krenem desno na put ka 17. kontroli, ja odlucujem da se popnem 1-2 izohipse i da sidjem niz neki grubi teren sa svime i svacime po podu, zatim zastajem kod zida kako bih video da li smem da ga preskocim. Kad sam shvatio da je neprelazan nalazim nekako prolaz pored i do kraja jos jedna greska u ulasku na kontrolu. Sve u svemu previse gresaka...vise od 2 minuta. Mada je dosta takmicara preskakalo neprelazne objekte (zidove i zive ograde) na kraju zauzeto 24. mesto, sto znaci stigli prvi poeni za svetsku rang listu :)





Rezultati Split vremena IOF Ranking

Нема коментара:

Постави коментар