недеља, 24. март 2013.

16. Univerzitetsko prvenstvo

Nedelju dana posle planiranog datuma odrzana je sprint trka na Miljakovcu. Osetio sam neku snagu u sebi pred start i od pocetka sam isao sto sam jacim tempom mogao. Prvu gresku sam napravio na 5. kontroli na kojoj me je povukao putic i previse sam se odaljio od linije, nakon te kontrole mala greska pri nalazenju 6. kontrole...pokusao sam da probijem...ali sam shvatio da je ipak bolje da jos malo produzim putem... Zatim sledi velika greska na 13. kontroli umesto da idem putem okolo, ja sam dosao do raskrsnice i odatle sam poceo da secem, izgubio sam lako pravac probijajuci se i nisam znao gde sam izasao na put...video sam sa leve strane belu sumu i shvatio sam gde se nalazim....tu sam izgubio oko 1 minut...dalje nisam hteo da rizikujem i kretao sam se do kraja samo putevima. Na kraju zauzeto 2. mesto u eliti sa 1:20 za prvim Nikolom. Trka nije bila nesto puno zanimljiva...ali je ipak bilo dosta brzo ako si koristio puteve...
Rezultati Split vremena RouteGadget

Vec u petak pocinje takmicenje koje mi je od veceg znacaja ove godine, a to je Beograd open na kome cu trcati svoju WRE trku, za tu trku prijavljeni su dosta jaki takmicari kao sto je Edgars Bertuks (10. na svetu) i jos dosta takmicara (startne lista). Prvi dan je duga distancama na dosta poznatom terenu Baba (duga 10.1km), zatim u subotu srednja distanca na Kosutnjaku (5.8km) i onda WRE sprint na Kalemegdanu 2.8km. Od sprinta ocekujem neko bolje vreme, ali videcemo kako ce noga to da odredi.

Poslednje, ali takodje i najvaznije, dana 13.10.2013. odrzace se prvo takmicenje PRO-SERBIA koje je u organizaciji D Gudsa, ove godine bice to samo jedna trka, sprint trka na Banjici...Potrudicemo se da takmicenje napravimo sto prefesionalnije (kako samo ime naglasava) i ovom prilikom vas sve pozivam da dodjete i da nas podrzitekako bi ovo za koju godinu postalo jedno od najvecih takmicenja u Srbiji.

Нема коментара:

Постави коментар