среда, 25. април 2018.

Beograd open / Memorijal Cika Dusko Jovanovic

Nakon nekoliko godina van orijentiringa, konacno sam dobio motivaciju i zelju za trkama. Ciljevi su postavljeni za sledecih par godina, a kao glavni je da se povrati stara brzina i da se smanji sa kilazom.
Prva od trka u godini jeste Beograd Open u organizaciji mog prethodnog kluba AOK Kosutnjak.
Orijentiring se ponovo vratio na terene Baba i na programu su bile srednja i duga sa chasing startom. Naravno, fizicki nisam ni blizu bilo koga iz seniorske kategorije posto nisam potrcao dugi niz godina, ali sto se tice karte jos uvek mi je ostao osecaj za daljinu i prostor.

Beograd Open 2018


Prvi dan - Middle

Jedan od tehnicki najtezih terena u Srbiji - Babe.
Od samog pocetka sam zeleo da idem polako (nije da sam mogao nesto brze), ali generalno zeleo sam da imam tehnicki dobru trku. Nravno kada nemate dodir sa kartom toliko vremena, uvek postoji sansa za greskom.

Prva veca greska bila je na petoj kontroli kada jednostavno nisam video prvu vrtacu na karti i tu zastao neko vreme.
 //Cilj mi je bio da se popnem uz greben gde se nalazila kontrola.//
Na sledecoj kontroli je odmah usledila greska zbog pogresnog pravca i malo izgubljenog vremena ispod kontrole.
//Cilj mi je bio da napadnem kontrolu preko raskrsnice puteva//
Usledio je jedan sigurniji deo staze gde generalno kontrole nisu bile tehnicki puno teske.
Velika greska je zatim dosla na 18oj kontroli kada sam krenuo na nju bez ikakve napadne tacke i zastao na pogresnoj strani gde sam izgubio dosta vremena (s obzirom na moju trenutnu brzinu)
Na kontroli 20 dolazi do izrazaja moja odsutnost sa karte gde bukvalno u par navrata nisam znao gde se tacno nalazim. Ubrzo sam se pronasao zahvaljujuci livadicama i jednom malo vecem vrhu.

Sama vreme na trci je bilo uzasno sparno i bukvalno se jedva disalo na otvorenim delovima karte poput 12-15 i fizicki je bilo previse iscrpljujuce.

Drugi dan - Long
Iskren da budem, nisam planirao da zavrsim ovu stazu zato sto za mene 12.1km (+735m uspona) orijentiring trke fizicki nije bilo moguce. Medjutim noc pred trku je pala kisa i bilo je znatno prijatnije da se trci. Kada sam usao u finis imao sam osecaj kao da je staza bila fizicki laksa od prethodnog dana.
Imao sam 3 greske na celoj trci od toga su dve bile nesto manje (13 i 22 kontrola, jednostavno pravac nisam mogao da iskontrolisem - vrlo verovatno zbog umora). Ogromna greska je bila na dugoj kontroli 20-21 gde sam pokusao da zaobidjem "opasni" deo karte ali sam se u tom delu jednostavno izgubio prateci mikro detalje, koje obicno ni ne pratim na ovom terenu toliko.


Ovim putem bih zeleo da se izvinim jer nisam pripremio dodatni materijal i analizu koju sam obecao organizatorima trke. Problem je tehnickih karakteristika i cim nadjem resenje objavicu detaljnu alanizu sa GoPro snimkom iz sume za srednju distancu Beograd Opena.








Sprint kamp - OK Zlatovrv

Dan pred Memorijal Cika Dusko Jovanovic imali smo mini sprint kamp sa prijateljima iz Makedonije. Odradili smo dva treninga na Kalemegdanu i u blokovima oko Arene.























Memorijal Cika Dusko Jovanovic 2018

Prvi dan - Sprint
Pred Memorijal sam odlucio da treniram svaki dan pocev od utorka i samim tim sam usao u sve trke preumorno. 
Po meni Lavirint se ne treba nikako stavljati ni na jednu zvanicnu trku koja se boduje za bilo kakav plasman na takmicenju, ali zato sto je trka pravljena u jednom bloku to je dodalo nagli prekid brzine i trazilo je malo koncentracije na sitnim deonicama.
Greska na prvoj kontroli gde sam totalno pomesao zgradu u kojoj se nalazi kontrola.
Drugi dan - Middle

Fenomenalan teren u Beloj reci kod Despotovca. Teren je tehnicki tezak, ali takodje i fizicki zato sto ima dosta zelenog i kamenja.
Veliki broj gresaka je bio napravljen:
- Druga kontrola gde sam jednostavno prosao iznad kontrole i produzio skroz do sledece vrtace.
- Peta kontrola - previse rano sam usao u zeleno i izgubio ogromno vreme na petljanje sa raznim tipovima grana, bodlji, i ko zna cega //Napomena - NIKADA u najtamnije zeleno//
-Sedma kontrola greska sa kompasom, pomesao sam vrtace i skrenuo jednu ranije.
 -Na osmu kontrolu sam zeleo da idem putem i cim sam odlucio za varijantu putem put je jednostavno nestao i pojavio sam se na 10oj kontroli
-Kontrola 18 - prosao sam takodje pored nje i izasao na 19tu. Kako? Iskreno ni sam ne znam, ali da nisam jedini koji je to uradio, nisam.







Sve u svemu nakon nekoliko godina tehnika mi je znatno oslabila i trudicu se da se sto pre vratim u fizicku spremnost, karta ce doci vremenom i sa kojim trening kampom u sopstvenoj reziji.
Rezultate nema potrebe da objavljujem jer nisu ni blizu onoga sto treba da bude (a verujem da ste ih vec videli).
Sledi naporan rad i trenazni proces u kome cu nastaviti da idem u teretanu 3 puta nedeljno kao i da ubacujem sve vise i vise trcanja dok ne dodjem na neki pristojan obim kilometara na nedeljnom nivou.

Plan trka za sledecih par meseci nemam, sem Studentskog prvenstva Srbije koje ce se odrzati u maju na Kosutnjaku.






 

Нема коментара:

Постави коментар