уторак, 20. август 2013.

1st week in Bulgaria :)

Zahvaljujuci mom prijatelju/ treneru Daniel-u Barkasz-u otisao sam van Srbije na 4 nedelje.
Tri nedelje su predvridjene za treniranje i odlaske na takmicenja u Bugarskoj, a zatim nedelju dana u Rumuniji na Prvenstvu jugoistocne evrope SEEOC...
-Dosli smo u utorak uvece i odmah otisli trening.
-U sredu smo otisli na negi blizi vrh....LOG... zatim popodne deonice ubrdo u sumi. Sve je ovo moguce da se odradi zato sto je suma u okolini zgrade...
-Za cetvrtak je bio planiran odmor, pa smo otisli biciklama u voznju po obliznjim selima i brdima...LOG.
-Petak- pocetak takmicenja Sliven Cup
Kratka distanca Katunistse
Mnogo brz teren, sa tehnicki dosta teskom zavrsnicom. Jedna ogromna greska mi se dogodila zbog toga sto nisam video dobro kartu, na 10-ak metara od kontrole pomislio sam da sam promasio prolaz i da sam usao u privani posed....zatim sam se vratio i zaobisao ceo privatan posed. Na toj kontroli sam izgubio vise od minut....mozda cak i minut i po.
Rezultati Spilt vremena 

Srednja distanca
Pocetak trke sam odradio dobro, a onda od 6. kontrole sam poceo da shvatam da karta nije dobra....Pre seste kontrole sam zastao sa svim takmicarima iz kategorije koje sam stigao (njih ~5) i sa Androm iz Rumunije...Na terenu je postojala jos jedna grupa kamenja iznad kontrole...koja je bila identicna kao ova sto je ucrtana na karti....Takodje dok sam isao ka sledecoj kontroli doslo je do nesuglasica sa kompasom i kartom...uvala sa kamenjem i stenama se nije podudarala sa onim sto je ucrtano na karti, pa sam samim time pomislio da nisam na pravom mestu. Da jedan takmicar iz moje kategorije nije video kontrolu na vrhu...ja mislim da bih ostao tu jos neko vreme....Ne zelim da spominjem greske nesto preterano...pred kraj je bio jedan, da kazem "glupa" kontrola. Izmedju kontrola je bila samo zelena boja, i to ona tamno zelena, tako da tamo nista nije bilo reambulisano, dakle, preostale su dve varijante....leva putem ili desna kroz sumu....posto mi je ovo bilo ne vazno takmicenje odlucio sam da odem na desnu stranu kako bi mi bilo zanimljivije. Na kraju zauzeto 4. mesto sa 4 sekunde zaostatka za medaljom.
Rezultati Split vremena

Fun Run - tema pirati
Trka je bila radi zabave, ime fun run je dato samo zato sto staze nisu normalne kao u obicnom orijentiringu, vec na karti ima neki deo terena zaokruzen i kontrola je "tu negde". Takodje takmicenje je bilo timsko, a evo ga i moj tim:



Posle 1h usledila je trka BEER ORIENTEERING, i za one koji ne piju alkohol (poput mene) JUICE ORIENTEERING
Trka se sastojala iz 3 dela (3 deonice od 2-3 kontrole). Sa starta se kretalo pravo na kontrolu sa picem, i dok se ne popije sok/pivo, ne moze se nastaviti staza....tako na kraju svakog kruga.
Za one koji su pili pivo bio je problem da gledaju kartu dok su pijani...dok za nas ostale je samo bio problem, pun stomak tecnosti.

Srednja distanca - Kupa Diana
Posto sam vec bio umoran od prethodnog dana, 3 trke, odlucio sam da ovu trku "samo istrcim" ali onda je dosao trenutak kada je kontrola ukradena....
Rezultati Split vremena

-Nakon povratka kuci, odlucili smo da odemo sledeceg dana do ski centra "Uzana" koje se nalazi na ~1200m. Naravno nismo zeleli da idemo kolima pa smo otisli bajsem....LOG
Nakon dugog odmora odlucili smo da odemo do vrha "Ipolin" do pola smo isli bajsem, zatim smo nastavili peske kada vise nije bilo sanse da se vozi bajs



Uvece smo odradili trening od ovogodisnje staze M21E.
Daniels log
-Utorak
   ustali smo ujutro, vise nam nije bilo ni do cega, odmarali smo po ceo dan i onda smo uzeli da napravimo sebi trening: Control picking, pauza 10minuta zatim 6-7 kontrola maksimalna brzina u sumi...zatim posle toga opet odlazak na vrh Ispolin ali ovog puta peske (trceci) LOG.
....Nakon ovog dugog treninga i rucka odlucili smo da se vratimo kuci....Nezaboravan spust sa Uzane ostace dugo u secanju SPUST






Нема коментара:

Постави коментар