субота, 5. јануар 2013.

Trece kolo zimske lige- jezero KUDREC-Smederevska Palanka

Trece po redu kolo zimske lige (prvo odlozeno zbog prevelikog snega na putevima ka fruskoj gori- kiselezu, drugo kolo cibutkovica...u nasoj organizaciji...), ove godine zimska liga ce biti "bujnija" zbog tragicne smrti naseg prijatelja Sase Palinkasa.
Od samog pocetka kisa je padala i dok smo dosli do starta svi smo vec bili natopljeni.
Trka je bila linijski orijentiring, kretanje po liniji na kojoj nisu ucrtane kontrole (dobijeni samo opisi kontrola) i negde na liniji se nalaze kontrole koje treba pronaci (ako ne idete linijom ne nadjete sve kontrole).
Predposlednji sam startovao sto mi je odgovaralo...jer sam odlucio da odradim dobar trening sa kartom a da ne moram da se jurim sa drugima u sumi...Cim sam startovao gledao sam brojeve i opise kontrola kako bih predpostavio gde se one nalaze...odmah sam poceo da razmisljam o glupim stvarima umesto da se koncentrisem na liniju...Posle prvih 3-4 kontrole pojacao sam malo tempo i napravio gresku. Petu kontrolu sam promasio posto sam ranije poceo da se penjem i nisam je video jer je bila dobro sakrivena...Dosao sam do 6. i shvatio sta sam uradio i usporeno krenuo nazad kako bih video rupu u kojoj se nalazi kontrola...Osma kontrola je svim takmicarima pravila problem...na terenu je bilo dosta rupa a treba naci pravu rupu...vrteo sam se jedno 4 minuta i nasao je....Zbog ove dve greske sam odlucio da krenem jos sporije dalje....Sledece kontrole sam lagano nalazio i nastavljao sve jacim i jacim ritmom....Do 14. kontrole bez problema a onda po opisu stoje 2 kontrole sa opisom "zemljani odsek" gledam u kartu i nalazim prvi odsek i prvu kontrolu, a drugi odsek je bio nedaleko odatle....vrteo sam se tu ko zna koliko vremena dok nisam shvatio gde je ustvari ta kontrola....do kraja skoro sve putevima....kad sam dosao do 23. kontrole zaboravio sam na deo opisa koji je bio odvojen i poceo sam da trcim iz sve snage kako bih nadoknadio vreme...a onda sam video kako overavaju pored puta jednu kontrolu i zastanem da pogledam kartu i tu vidim jos 6 kontrola u opisu....Tokom cele staze sam dolazio u situacije da ne znam na koju kontrolu po redu idem i da sam gledao posle toga celu stazu brojeci gde su mi sve bile kontrole.
Slit vremena
Rezultati

Нема коментара:

Постави коментар