недеља, 13. јануар 2013.

Avala trening 1:15000

Trening sam napravio jos pre 10-ak dana i cekao sam priliku da odem sa Bilicima na Avalu...posto je bilo glupo da ovakav trening odradim sam.
Prvo je isao koridor 3.9km...zatim 3 kontrole sa nepoznatim prilazom kontroli, i zatim do cilja karta samo sa izohipsama. Prvo su isli: Steran, Milos, Nikola pa ja...
Pocetak koridora je bio previse prost samo pracenje puteva. Tu sam stigao Nikolu i nas dvojica smo nastavili zajedno, posle 30-ak sekundi sustizemo i Milosa. Dalje nastavljamo zajedno posto je bio koridor i nije bilo mesta za razdvajanja. Par sitnih gresaka je bilo kao i izlazaka iz koridora ali nista preterano. Pri kraju koridora smo sustigli Stefana i zajedno smo otisli do kraja koridora i pocetka O staze. Tu se Milos prepalio i onda smo odlucili da se trkamo od kontrole do kontrole kako bi bilo zanimljivije...Dok smo isli ka trecoj kontroli svi smo napravili gresku i onda smo se okupili i odlucili da ne odemo na trecu posto je vec bilo kasno...Od trece do cetvrte kontrole trcali smo kroz jarak ali tolko je bilo neprohodno sa svih strana da i to nase "trcanje" je bilo u brzini hodanja.
Sve u svemu zanimljiv trening sa kartom i odlucili smo da ponovimo ovako nesto skoro....

Нема коментара:

Постави коментар