среда, 19. јун 2013.

Tara open 2013

Novi teren, nova karta, savrsene dve trke. Novi teren na Tari, koji je prosle godine trebao da bude teren za prvenstvo Srbije na dugim distancama, ove godine je upotrebljen.
Prvog dana na rasporedu je bila duga distanca. Izuzetno tehnicki teren, na kome vrlo lako dolazi do gresaka (sto cete i videti po slikama). Kada sam video duzinu staze (8.9km) znao sam da nece biti ni malo laka trka. Na samo m pocetku trke pravim ogromnu gresku na drugoj kontroli, koju sam trazio u vrtaci iznad.
Zatim posle te greske sam polako usao u kartu i poceo sam da pojacavam tempo,...dok sam isao na 5. kontrolu krenuo sam da trcim nekim putem i samo od jednom sam skrenuo sa njega, misleci "izacu cu na livadu" tako sam i uradio....prvo dolazim do 18. pa zatim do 5. kontrole. Zatim jos jedna glupa greska bila je odlazenje na 18. kontrolu,...iako sam "znao" gde se ona nalazi nisam je video, trazio sam je po posecenoj sumi i nikako da je nadjem, zatim sam cuo nekog takmicara iznad kako pronalazi kontrolu i to mi je skratilo muke (makar nekoliko minuta). Sve u svemu veoma zanimljiva, i dosta teska tehnicki trka. Posto su kod nas retke trke gde je podloga vise kamenita, nego zemljana, to je bio jos jedan hendikep za sporije trcanje.

 Rezultati Split vremena








Posle ovakve trke preostalo je samo spavanje i dugacak odmor za trku koja je bila sledeceg dana, na istom terenu.





Drugog dana Na istom terenu Osluse se odrzalo kolo lige Srbije. Startovao sam medju poslednjima (ako ne i poslednji), sto mi uvek odgovara. Posto su kontrole bile u proseku na ~200-250m odlucio sam da se drzim sto je vise moguce "linije". Prvu kontrolu sam odlucio da idem putem da bih usao u kartu, i pravim malu gresku pri ulasku u kontrolu. Ka 4. kontroli sam izabrao pogresnu stranu da dodjem do kontrole, posto je to bila malo duza varijanta. Prva veca greska bila je na 5. kontroli, koju sam trazio u rupi jedno 20-30m dalje od kontrole. Varijanta koju sam prvobitno odabrao za 7. kontrolu bila je veoma dobra ali sam na polovini puta odlucio da skrenem i da presecem kroz sumu. Uzeo sam pogresan pravac i prosao izmedju dve vrtace, tako da sam tu izgubio jos dosta vremena. Silazeci sa 8. kontrole nisam pratio puteve i devetu sam trazio na pogresnom vrhu zatim sam, kako bih shvatio gde sam, otrcao do livade i zatim uhvatio pravac ka kontroli. Varijanta 9-10 mi jos uvek nije jasna, mislim da sam napravio gresku na tom prvom putu ali jos uvek nisam siguran gde sam ja izasao. Do 17. kontrole bukvalno nije moglo bolje. Zatim silazak na 18. kontrolu je bio veoma lak, ali me je povukao drugi takmicar na stranu i tu sam zastao oko 20-30 sekundi. Kako to obicno ide, posle male greske sledi jedna veca. Umesto da sam do 19. kontrole isao lepo putem okolo ja sam odlucio da idem pravo. Trazio sam je na raznim mestima, nisam ni video da postoje 2 vrtace u krugu kontrole, pa sam kontrolu trazio u prvoj....iako je ona bila u drugoj. na kraju veoma dobro vreme 47:28 sto me je zacudilo, sa ovolikim greskama. Sve zajedno sam imao jedno 7-8 minuta greske.
Rezultati Split vremena
Istog dana (Subote) otisli smo na Perucac i malo se slikali :D

















Uvece po planu je bila 3. trka Tara opena. Nocna sprint trka u Bajinoj Basti. Ne toliko zanimljiv sprint, ali makar je bilo da moze da se "pusti korak". Nekoliko losih varijanti (11,14-prvi ulaz je bio zatvoren,15,18). Kada sam izlazio sa 14. kontrole nisam ni video da je ograda dozvoljena za preskakanje, pa sam oslucio da je zaobidjem, opet i to zaobilazenje je bilo pogresno posto nisam video da su bile stepenice pored...
Rezultati Split vremena


Poslednjeg dana Tara opena na rasporedu je bio Mass start srednja distanca.
Cim je trka pocela video sam varijantu za prvu kontrolu sa desne strane,....ali sam ipak odlucio da se drzim kolone, kako mi ne bi pobegli, kolona pravi gresku od jedno ~1 minut. Zatim je na red dosao "leptir". Mislim da mi je ovo najgori istrcani leptir u zivotu,....bukvalno na svakoj kontroli sam imao gresku, previse su bile "nabacane" kontrole u tom delu karte i nisam mogao da se snadjem. Sa previse gresaka sam kasnio za kolonom i do samog kraja sam samo uspevao da prestizem neke takmicare ali to nije bilo dovoljno da se priblizim top 3.
Rezultati Split vremena Ukupni rezultati




Sve u svemu jos jedan odlican teren u Srbiji, za sada najtezi na kome sam trcao u nasoj zemlji. Sledeci vikend, zaobilazim Trofej Beograda i odlazim u Madjarsku na prvenstvo Madjarske u srednjim distancama (prvo kvalifikacije, pa ako udjem u finale onda i finale) i stafete, na kome cu trcati za Szegedi Vasutas.

Нема коментара:

Постави коментар