недеља, 26. мај 2013.

Avala - cik pronadji kontrolu :)

Kada sam citao bilten za ovu trku (Majski sportski dani) video sam da je stanje karte april 2010. godine, pa sam odlucio da napravim sebi trening (posto je svake godine koncepcija staza preteska fizicki). Kada sam dosao na Avalu, receno mi je da ima jedno mesto u eliti na kome mogu da se takmicim ako ocu, posto ta osoba nije bila u stanju da trci zbog povrede.
PLAVOM bojom na karti su oznacene kontrole gde su se stvarno nalazile u prirodi....
  1. Prva kontrola, totalno pocetnicka- istrcati putem do sume i zatim se spustiti do zemljanog odseka.
    nasao sam taj odsek, ali kontrolu nisam nasao....vrteo sam se tu jedno 3-4 minuta, da bi mi kasnije Djole (koji me je stigao) rekao da je kontrola iznad...Dosao sam do kontrole...i pogledao sam oko sebe, nigde nisam video taj odesk, ali vazno je da je kontrola bila "U KRUGU", ali zanemarimo to

    Dalje sam pojacao tempo kako bih stigao Djoleta, i do 4. kontrole sam mu pobegao.
  2. Kada sam isao ka 8. kontroli silazio sam putem i trazio sa leve strane drvo (odmah uz put), ali kontrola je bila mnogo dalje. (na svu srecu videla se kontrola), ali zanemarimo to
  3. Rupe kod 9. kontrole su bile mnogo iznad (nisu kao sto su nacrtane na karti), ali da zanemarimo to
  4. Ka desetoj kontroli je bila MOJA greska gde sam malo pomesao jarkove. Zatim sam shvatio gde sam, i krenuo sam ka kontroli. Na svu srecu kontrola je bila na panju koji je udaljen od puta (ustvari kontrola se nalazila NA putu), ali zanemaricemo to
  5. Cetrnaesta kontrola je bila, po meni, najzanimljivija. Totalno glupa kontrola- izadje se puticem na veliki put, zatim se nastavi do krivine i produzi pravo do kontrole. Sve sam ja to dobro odradio...ALI KONTROLE NIJE BILO...Tu sam vec odustao od trke i pomislio sam sta mi je sve ovo trebalo, ali posle tu vrtenja, opet me stize Djole i govori mi da je kontrola 100-150m iza nas
  6. Sledeca kontrola (16. kontrola) opet kontrola na kojoj je nemoguce pogresiti, naravno pogresno je postavljena....
Na kraju ocajno vreme 5.5km za 63 minuta....i predjenih 7.5km, i drugo mesto....u stvarno mnogobrojnoj kategoriji....Takodje sam i dobio novo ime Dusan Kranjajic, koje jos nemam u svojoj kolekciji (Krnjic, Krnjajic,...)
Sve u vemu jos jedan trening je gotov :)
Plan je smisljen za letnji raspust i on izgleda ovako:
1-2 jun Fruska Gora - Memorijal Sase Palinkasa
8-9 jun Kopaonik planinarska orijentacija (MOZDA)
14-16 jun Tara Open
22-23 jun Prvenstvo madjarske na srednjim i stafetama
29-30 jun Post & Telekom kup -Divcibare
14-25 jul Kopaonik Open + kamp reprezentacija
16-20 avgust Hungaria cup

Mozda se pojavi jos neki kamp, ili nesto slicno, ali sto se tice velikih takmicenja,....to bi bilo to

Нема коментара:

Постави коментар