недеља, 14. април 2013.

Prvenstvo Srbije u sprintu- Kragujevac


Ovogodisnje prvenstvo Srbije odrzalo se u Kragujevcu na Sumaricama. Od ove godine prvenstvo se sastoji iz 2 trke (za seniore i seniorke). Kategorije M21E, M21A i M21B su bile spojene u jednu i podeljene u 2 kvalifikacione grupe. U svakoj grupi je bilo po 30 takmicara. U A finale je prolazilo po 12 najboljih iz obe grupe.
Cilj na kvalifikacionoj trci mi je bio da se kvalifikujem u A finale a da ne izgubim previse energije. Od samog starta sam poceo da trcim jakim tempom, posto sam imao ravne patike i znao sam da ako mislim da udjem u finale, da to vreme moram da postavim u urbanom delu. Do 6. kontrole sam isao jacim tempom, a vec kasnije sam poceo da usporavam, jer sam osetio da imam mesto u finalu. Na samom kraju staze sam imao jednu pocetnicku gresku u kojoj sam video kontrolu u daljini i poceo da trcim ka njoj...to je bilo ispred finisa i tu je ocigledno doslo do pada koncentracije. Na kraju zauzeto 5. mesto u kvalifikacijama sa oko 15-20 sekundi GRESKE, na trcanje stvarno ne znam kolko sam jos mogao dadobijem na vremenu.
Rezultati Split vremena


Posle samo 3 sata od kvalifikacija, sledila je finalna trka. Veoma jaka konkurencija u jednoj kategoriji. Zahvaljujuci Vladimiru Tokalicu (koji je imao butonke viska) ja sam imao butonke u kojima sam mogao da trcim finale (posto sam mislio da mi butonke nece trebati na sprintu i svoje nisam poneo iz Beograda). Od samog starta sam drzao prejak tempo i do 9. kontrole sam mogao da ga i odrzim....vec posle sam poceo da gubim snagu, ali na svu srecu stigao sam i Filipa i Milosa i imao sam nekog ko ce da mi diktira tempo. Pred kraj trke bilo je nekoliko kontrola koje su bile dosta blizu i koje su me na trenutak zbunile jer su brojevi bili dosta slicni (npr 49 i 59, i 50 i 60). Na kraju zauzeto 5. mesto u finalu sto mi je bio cilj (da udjem u top 5).
Rezultati Split vremena


Sledeci vikend preskacem trku u Srbiji na Fruskoj Gori i odlazim u Madjarsku u Dabas na Postas kup, gde cu trcati u kategoriji M18E.

Нема коментара:

Постави коментар