недеља, 28. октобар 2012.

Trophy of Belgrade 2. day-long distance

Posto se trka odrzavala na Kosutnjaku...Srpski takmicari su imali blagu prednost, a to je da znaju veoma dobro ovaj teren. Pocev od prve kontrole trcao sam skoro ne gledajuci u kartu. Jedino sta sam radio jeste da sam brojao puteve...Dok sam isao ka 6. kontroli pogresno sam useverio kartu i skrenuo na pogresan putic...ali sam odmah shvatio sta sam uradio. Sledeca kontrola je bila jedna (od dve) koja je odlucivala ko je pobednik na trci..Izabrao sam varijantu skroz gore asfaltom do studentskog grada pa dole do kontrole...ali kada sam ulazio u studentski grad na mene je pojurio copor pasa...sto se vidi na treku gde sam se vratio nazad. Morao sam da menjam varijantu i krenuo sam sa druge strane...Promasio sam kontrolu i spustio se za dzabe 2-3 izohipse. Desetu kontrolu sam promasio pravac i dosao do krivine asfalta.Dvanaesta kontrola je bila druga kontrola koja je odlucivala pobednika....Odlucio sam se za donju varijantu i kod sedme kontrole sam odlucio da "prekratim" putanju i skrenuo u sumu...Dok sam se penjao do kontrole promasio sam je i otisao skroz iznad do osvezenja...Samo sam se sjurio do kontrole i nastavio dalje...Do kraja bez gresaka.

Na kraju trke 7. mesto...takodje i u ukupnom plasmanu 7. mesto...Jos 2 trke su ostale ove sezone...i onda zasluzeni odmor...

Rezultati sprint
Split vremena sprint
Rezultati long
Split vremena long
Ukupni rezultati

Нема коментара:

Постави коментар